VCDS mogelijkheden Kodiaq

Iemand enig idee of de limiet van de ACC softwarematig aangepast kan worden?
In Nederland natuurlijk niet relevant maar in Duitsland wel degelijk veiligheidsverhogend.
 

Japanese Power

Donateur
Je bent niet de enige @lightman . Ik (en meerdere leden hier) heb de zelfde ervaring.
Draag de Kessy-sleutel niet meer in m'n broekzak maar in m'n jaszak... en bij geen jas in een broek met ruime zakken en leg hem thuis op de kast ofzo. Klinkt wellicht wat raar maar ik heb helaas al te vaak een spontaan openstaande klep op de oprit gehad...
 
Ja snap je, vind het echt wel minder. Als we met een paar man eens erover klagen bij de dealer, zodat het bij Pon uitkomt? Of zal het niks uithalen denk je?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Japanese Power

Donateur
Ook als hij in een sleutelhoesje (heb ik ook) zit blijft het gevoelig. Het knopje ligt gewoonweg niet ver genoeg verzonken en de AB. En klagen zal je niet helpen bij PON...
 

elsinga

Forumguru
Ik draag ḿ in mijn broekzak altijd met de knoppen richting been. De enige keer dat er iets "spontaan" open ging was toen de sleutel omgedraaid was en er iets anders in de broekzak tegen een knopje drukte.
 
Oh echt, dat zou al heen fijn zijn. Weet jij waar te zoeken? C.q. welke setting het is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rainesh

Forumguru
Kijk eens in je kofferbak module (6D) en dan in de adaptiekanalen. Anders in 09 adaptiekanalen

\
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Antera weet jij dit wellicht te vinden? zo ja dan kom ik binnenkort even die kant op. het is namelijk een zeer hinderlijk iets.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rainesh

Forumguru
Net ff snel gekeken, maar niks kunnen vinden in 09 en 6D.

Op de Audi's (A4/5 etc) zit het in module 46. MQB platform heeft geen 46, dus misschien dat het ergens anders in verstopt zit. Maar nog niet gevonden
 
Net ff snel gekeken, maar niks kunnen vinden in 09 en 6D.

Op de Audi's (A4/5 etc) zit het in module 46. MQB platform heeft geen 46, dus misschien dat het ergens anders in verstopt zit. Maar nog niet gevonden

Bedankt voor het meezoeken. Heel fijn als je nog iets kunt vinden.
 
Bij mij precies andersom. Ik moet de knop zeker 3 sec vasthouden wil de klep opengaan.
Dus dan wordt de kans heel klein dat deze een keer 'vanzelf' opengaat.
 

Antera

Donateur
Ik heb ook even nagekeken maar niet gevonden ook niet in andere module's helaas. Heb wel wat andere zaken zien staan maar of dat effect daarop heeft vrees ervoor
 
balen, ik vind het echt een manco. dus mocht iemand nog een slimmigheid weten. Bedoel de knop hadden ze ook weg kunnen laten op de AB.
 
Bovenaan Onderaan