Upgrade forum software

JeSko

Forumguru
In zijn geheel is het erg knap hoor het nieuwe forum, ontdekte o.a. deze nieuwe toevoegingen en dat vind ik praktisch en modern, het geeft weer meer klasse aan het forum en het is een mooie manier voor Leden om hun auto, of wat anders, te tonen :thumbsup:

Screenshot_20220323-074340_Samsung Internet.jpg


Screenshot_20220323-074317_Samsung Internet.jpg
 

EdK

Forumguru
@Pasqual

Komt de citeer + knop nog terug ?
Dit was namelijk ideaal om in één keer te reageren op meerdere berichten van meerdere leden in één bericht.
Nu gaat dat niet meer en gevolg is dat ik meerdere keren een deelcitaat van een bericht moet maken en je dus een heel rijtje van postings in een topic achter elkaar van me ( of andere ) ziet terwijl ik dit in één bericht had kunnen zetten dmv de knop CITAAT + die we voorheen hadden !!
 

EdK

Forumguru
Als je Ad Block plus gratis download en installeert
Of je mot 10 eurie per jaar aan forum willen betalen.....:koffie:
 

JeSko

Forumguru
Ik gebruik een simpele gratis adblocker op men Samsung en ik heb hier nog nooit last van reclame gehad. Tenzij ik niet ingelogd ben, dan verschijnt er één banner aan de bovenkant, ingelogd nog nooit last van gehad.
 

SuperBeeb

Forumguru
Heb net gemerkt dat het forum via de Samsung browser op mn telefoon nog steeds dramatisch slecht werkt (loopt voortdurend vast), maar via de Google browser zonder problemen draait.
Enig idee waar dat aan kan liggen?
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
De Samsung browser!
Ik gebruik op m'n Samsung de VIA browser, veel kleiner dan die van Samsung of Google en aardig wat sneller.
 

EdK

Forumguru
Bij Samsung wil het nog wel eens helpen om de telefoon/tablet weer eens opnieuw op te starten....
 

MarcoO2

Forumguru
Hangt het er misschien ook vanaf welke Samsung je hebt? Kan me zomaar voorstellen dat een vlaggeschipmodel een en ander soepeler doet dan een instappert.
 

Afrit13

Forumguru
Als je Ad Block plus gratis download en installeert
Of je mot 10 eurie per jaar aan forum willen betalen.....:koffie:

Voor het eerst sinds ik internet heb (dus zo'n 25 jaar), heb ik dit weekend een Adblocker geinstalleerd. Aanleiding was toch echt de schermvullende reclames op dit Skodaforum :cry:
 

EdK

Forumguru
Tsja wat reclame vind ik geen probleem, maar hier is het echt over de top (helaas) en toendertijd dus reden voor me om de ad Blocker te gebruiken.
En ja weet het kan verdwijnen als ik donateur zou worden, maar dat is voor mij de omgekeerde wereld !!! :pieker:
 

Canon-Eye

Forumguru
dat is voor mij de omgekeerde wereld
Voor mij niet, eerlijk gezegd. Ik snap dat het forum ergens inkomsten vandaan moet halen om te kunnen voortbestaan. Die inkomsten komen uit reclame en van donateurs. Ik wil het voortbestaan wel ondersteunen maar ik heb geen zin in die reclame en daarom ben ik ooit donateur geworden (zonder markering als zodanig, dat vind ik dan weer niet nodig).
Dat tientje is het mij wel waard, ik hoef hier geen "free ride".
 

SuperBeeb

Forumguru
Hangt het er misschien ook vanaf welke Samsung je hebt? Kan me zomaar voorstellen dat een vlaggeschipmodel een en ander soepeler doet dan een instappert.
T is inderdaad geen topmodel, A51 of 52. Maar voor de upgraden van t forum had ik nooit last.
 
Bovenaan Onderaan