Upgrade forum software

EdK

Forumguru
vanaf me laptop is er voor mij niets veranderd mbt foto plaatsen.
Klik op voeg bestand toe en ga naar plek toe waar foto staat en selecteer deze en klik op ware grote.

Hoe het met de smart (?) phone gaat weet ik niet, werk ik niet mee op forum.
Gebruik ik om te appen en te bellen
 

Okki

Donateur
dat was eerste niet het geval

je 'moest' eerst ook kiezen voor volledige afbeelding (ander werd het een tumbnail)
maar of je nou 1 keuze hebt (volledige afbeelding) of nu 2, extra klikken moet je toch.

dus die ene extra klik in het oude forum zal ook wel als vervelend ervaren zijn geweest..?
 

SuperbIV

Senior Member
Kon het bericht gewoon aanpassen. De melding kwam naar voren nadat ik de wijzigingen op had geslagen.
Op zich dus niet problematisch, alleen verrassend omdat dit voorheen niet gebeurde.

Edit:
Even geprobeerd om een nieuwe advertentie aan te maken maar dat gaat niet.
De volgende melding staat onderaan de lijst met berichten:
Bekijk bijlage 94924
Ik heb hetzelfde. Zou graag wat plaatsen, maar lukt dus niet. Heb me wel voorgesteld een tijd geleden. Moet ik nog wat extra doen?
 

EdK

Forumguru
Voorheen hadden we citeer en citeer+
Met die laatste kon ik meerdere teksten selecteren en dan uiteindelijk tussen alle citaten de teksten plaatsen
Dit laatste zie ik nu niet meer terug !!?
Of ik moet er overheen kijken, maar zou wel prettig zijn als dit weer terugkomt !
Helpt ook om onnodig citeren van lappen teksten tegen te gaan !
 

JeSko

Forumguru
Het kan wel, maar dan moet je telkens selecteren, beetje omslachtig en inderdaad, de functie is weg...

Net handiger geworden idd zoals Kanerr zegt, gewoon op citeren duwen en het word netjes in je eigen typwerk gezet, wil je dan nog iemand citeren doe je dezelfde handeling en het forum plaatst een nieuw citaat er vanzelf onder.

Ik denk dat het juist makkelijker is gemaakt, ik druk bij de berichten die ik wil citeren op "Citeer" en ze komen netjes onder elkaar.

Veel beter en duidelijker dan voorheen met die omkadering erond, topwerk van Pascal dit. Foto's in het groot is ietwat omslachtiger geworden, maar dat went wel en is nog doenbaar.
 

JeSko

Forumguru
Bizar, ik kan via de button om smileys toe te voegen geen smiley meer aanduiden, de button werkt gewoon niet, idem met andere toetsen.
 

JeSko

Forumguru
Foto 1

Deze toetsen, de drie puntjes, werken nog wel, dus degene waarmee je in de submenu's gaat.

Foto 2

Deze submenu's doen niets meer, ze reageren niet.


Screenshot_20220314-100418_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220314-100431_Samsung Internet.jpg
 

Canon-Eye

Forumguru
Misschien moet je eerst even klikken op het symbool [ ], tweede icoon van rechts in de balk bovenaan het reageervenster.
Daarmee lijk je van alles aan en uit te kunnen zetten, zoals de tekstformatfuncties - en ook de tekst tussen de quotemarks in een citaat wordt daarmee zichtbaar c.q. onzichtbaar gemaakt.

@Pasqual : Wat dit betreft lijkt het er niet gebruiksvriendelijker op te zijn geworden.
Of ik doe nog steeds iets niet goed, dat kan natuurlijk ook... ;)
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik ook niet meer, nadat ik het in post #138 beschreven verschijnsel had ontdekt. Ik was eerder op dat icoontje "BBCode aan/uit" gewezen om een citaat te kunnen ontdoen van de begin- en eind-quotemarkeringen (handig bij lijstjes), maar ontdekte pas later de bijwerking ervan (en ook dat de in- of uitschakeling blijkbaar wordt onthouden).
 
Bovenaan Onderaan