Upgrade forum software

JeSko

Forumguru
Aha nu werkt de tag wel, wellicht is het oorspronkelijk bericht aangepast, volgens mij krijgt de getagde persoon geen melding als hij nadien getagd word in een bewerkt bericht, dat was denk ik op de oude site ook zo, maar zeker ben ik niet..
 

Canon-Eye

Forumguru
Er isverschil tussen iets vervelend vinden en iets moeilijk vinden, @EdK - maar dat onderscheid is dan kennelijk weer net iets te moeilijk voor jou... ;)
Voorlopig blijkt maar weer eens dat niet elke verandering een verbetering is. Maar misschien komt het nog goed.
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Als ik daarop druk krijg ik één optie: "Markeer forums gelezen" (wel met de vraag of ik het zeker weet dat ik alle forums als gelezen wil markeren...).
Ik heb de tekst aangepast naar "Markeer alles als gelezen" - hopelijk daarmee iets duidelijker...:pieker:
 

Japanese Power

Donateur
Zijn er meer leden die regelmatig automatisch klikken op de donkergroene button terwijl ze de witte bedoelen om alles als gelezen te markeren? In basis is het zo dat de button die het meest wordt gebruikt donkerder is dan de rest, maar nu is het precies andersom...
Lijkt mij een kleine doch praktische aanpassing door @Pasqual...

Schermafbeelding 2022-02-23 om 07.30.42.png
 

Captain Hook

Forumguru
volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met redirects/url verwijzingen.

Want als je dit bezoekt:
krijg je een foutmelding:

Forbidden

You don't have permission to access this resource.
 

Captain Hook

Forumguru
@MarcoO2 Die had ik over het hoofd gezien.

Wellicht is het handig dat er een sticky komt met geregistreerde bugs/todo lijstje?
Zodat er een overzicht is van wat er al wel/niet gefixed is...
 

JPs_OC2

Donateur
Net de tekst van mijn advertentie in de Bazaar - Onderdelen aangepast en krijg de volgende melding:

1645697447384.png

Heb me toch braaf in 2017 voorgesteld :arghh:
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Maar je kon je bericht wel aanpassen neem ik aan, wellicht krijgt iedereen die melding te zien?
Er was deze week al iemand die me in pm liet weten dat hij ook deze melding kreeg.
 

JPs_OC2

Donateur
Kon het bericht gewoon aanpassen. De melding kwam naar voren nadat ik de wijzigingen op had geslagen.
Op zich dus niet problematisch, alleen verrassend omdat dit voorheen niet gebeurde.

Edit:
Even geprobeerd om een nieuwe advertentie aan te maken maar dat gaat niet.
De volgende melding staat onderaan de lijst met berichten:
1645701139897.png
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Als ik een reactie plaats in een topic en ik wil daarna wat smileys plaatsen dan word de eerste smiley meteen achter de tekst geplaatst
Maar de tweede en derde word steevast op de volgende regel geplaatst.
Net of er vanuit de software een ENTER word gegeven.
Als ik dan de cursor achter de eerste smiley zet en dan de DEL knop gebruik staan ze wel achter elkaar.
Maw iets gaat er fout in de software van forum....

Hieronder een voorbeeld na 3x klikken op één smiley
Tevens kan ik de cursor niet meer achter de laatste smiley krijgen ( rijtje van 2)
Maw zou ik verder met tekst willen gaan dan lukt dit niet. Wel als ik alle tekst zou typen en daarna de smileys ertussen plaats....
:koffie:
:koffie::koffie:
 

JeSko

Forumguru
Kan er aub nog wat aangepast worden aan het omslachtige plaatsen van grote foto's en smileys? Dit vergt nu meerdere stappen die voorheen niet nodig waren.
 

Okki

Donateur
foto's plaatsen is toch nagenoeg hetzelfde gebleven? invoegen en kiezen voor klein of groot formaat..
 
Bovenaan Onderaan