Uitrustingsniveau Fabia Combi Greenline tov Go, Comfort, Ambition, Dynamic, etc.

woozie

Actief lid
:) cool,..

dan heb ik dus alles wat bij de gordijnairbags hoort, maar zonder de gordijnairbags.

ik vind de lampjes zoals ze nu bij mij er uit zien wel chique.
wie heeft een plaatje van hoe het lampje er zonder de airbags uit ziet?
 
Je hebt dan echt geluk gehad woozie. Ik ben vandaag naar mijn dealer geweest om mijn nieuwe bolide te gaan bewonderen. Ik heb van de dealer een briefje met detailinfo ontvangen, daar staat o.a het kenteken en meldcode op maar tevens stond erop modeljaar 2011. Ik heb gekeken naar de binnenverlichting en de handgrepen, maar geen leeslampjes (tenminste het ziet er anders uit dan bij jou) en geen handgrepen kunnen ontdekken.

Nou ik hem gezien heb worden het nog 6 lange dagen :(
 

inir

Lid
In het bestuurdersportier zag ik gisteravond toen het donker was een rood knipperend led lampje. Ik neem aan dat dat inbrekers moet afschrikken, of heeft het een andere functie?
(zit het alleen in het linkerportier?)
 

FredV

Banned
In het bestuurdersportier zag ik gisteravond toen het donker was een rood knipperend led lampje. Ik neem aan dat dat inbrekers moet afschrikken, of heeft het een andere functie?
(zit het alleen in het linkerportier?)
Blz 38 van je instructieboekje:
De centrale vergrendeling is met een​
Safe-beveiliging5) uitgerust. Als u de auto van
buitenaf afsluit, worden de portiersloten automatisch geblokkeerd. Het controlelampje
in het bestuurdersportier knippert. Met de portierhandgreep kunnen de
portieren noch van buitenaf, noch van binnenuit worden geopend. Daardoor wordt
het openbreken van de auto bemoeilijkt.
De safe-beveiliging kunt u door dubbele vergrendeling binnen 5 seconden buiten
werking stellen.
Als de auto weer wordt is ont- en vergrendeld, is de Safe-beveiliging weer in werking.
Als de auto is vergrendeld en de Safe-beveiliging is uitgeschakeld, kunt u de auto van
binnen uit openen door aan de portierkruk te trekken. De deur wordt gelijktijdig

ontgrendeld en geopend.
 

robbiebee

Actief lid
@FredV,

Mooie foto's blijft als je aan het wachten bent leuk om foto's van de auto te zien. Enne 2 x Skoda voor de deur ?? mooie Yeti

Gr Robbiebee
 

PC-fre@k

Banned
Super bedankt FredV, nu heb ik weer wat om van te kwijlen de komende maanden :tongue:
Erg goed genomen foto's, ook van dingen die ik (nog) niet genoemd had. Top! Nu nog een manier verzinnen om iedereen die vragen heeft over de GL eerst naar jouw album te lokken...

Je gehele album staat op mn lokale schijf, je hebt zelfs een eigen mapje ;)
 

FredV

Banned
Weet je het zeker ?
Ja LenK, weet niet wat ik ermee aanmoet, Speciaal mapje voor mij... ver-eerd, verleerd, verkeerd, verteerd, verweerd, what's in a name....
maar goed, een goede verstaander heeft slechts een half oor nodig...
 

NielsW

Lid
mooie foto's fred.
Maakt het wachten nog moeilijker ;)

Toch vindt ik de besparing op de handgrepen maar bullshit. Je ziet gewoon waar ze moeten maar dat je er dan met een auto van meer dan 15000 nog extra voor moet betalen slaat dus nergens op.
 

NielsW

Lid
Dat snap ik wel. Maar dan nog getuigd het van weinig fatsoen om het via zo iets te doen. We praten steeds over de rijk uitgeruste GL en dan worden standaard zulke dingen er uitgehaald.
 

Wasmachineman

Forumguru
Is ook zo. Maar volgens mij hebben veel merken dit. Kijk maar eens bij Dacia: Basicmodel maar wel opties op te krijgen waarvan je denkt, waarom is dit niet standaard??
 

LenK

Forumguru
Over ontbrekende handgrepen aan het dak: mist iemand die wel eens?
(En ik bedoel dan niet om die kale plek op te vullen)
 

Wasmachineman

Forumguru
Als ik naast mijn schoonmoeder zit en zij stuurt mis ik die dingen wel!
Bij mij mist niemand ze...sterker, ik weet geeneens of ik ze heb?
 

corsaar

Senior Member
Gisteravond miste ik ze nog nee niet mijn schoonmoeder maar wel
de handgrepen. Was echt nodig.
 
Bovenaan Onderaan