Uitrustingsniveau Fabia Combi Greenline tov Go, Comfort, Ambition, Dynamic, etc.

FredV

Banned
Ik heb alle uitvoeringen van de Fabia Combi in een pdf-bestand naast elkaar gezet, zodat je precies weet wat je Greenline meer/minder heeft t.o.v. alle andere uitvoeringen.
Het bestand is in pdf en 225 kB groot, kan het dus hier niet als bijlage uploaden (max grootte 19,5 kB). Indien belangstelling, laat het me weten, dan mail ik het je toe.

Fred
 

FredV

Banned
Dit ken ik en heb daar alle gegevens vandaan gehaald en overzichtelijk in 1 tabel gezet. Zo zie je direct welek optie bij welke uitvoering hoort.
Helaas is de website die je aanhaalt, niet zomaar makkelijk en overzichtelijk te copieren.
Mijn overzicht is 1 A4 groot.
 

quorumz

Actief lid
ga je me nou vertellen dat die auto helemaal geen 12volt aansluiting heeft...!??
mag ook aannemen dat je wat kruisjes mist bij centrale vergrendeling (anders heeft een sleutel voor centrale vergrendeling ook weinig nut)
en als getint glas hetzelfde is als de sunset dan is het een O ipv X, oh die noem je later:)
de armsteun is trouwens een optie
 

quorumz

Actief lid
dan zit meestal de 12volt er wel in maar niet de aansteker...
dit zou wel heel triest zijn kan je nix erin zitten..
 
De 12 volt tussen de voorstoelen zit er wel in, maar niet de sigarettenaansteker, gewoon een leeg hulsje dus. Deze werkt gewoon aangezien je standaard een bandreparatieset krijgt, wat bestaat uit een tube spul die je in de band moet spuiten, en een compressor die je op de 12volt aansluit en die de band vervolgens oppompt.
 
En de middenarmsteun is wel een optie in de greenline :)
Enne, de bijna onderste, Zilverkleurige accenten op ventilatieroosters? Is dat correct? Volgens mij had juist alleen de "oude" greenline dit?

Verder top dat er iemand het initietief genomen heeft dit even duidelijk op een rijtje te zetten!! :yeah:
 

FredV

Banned
Ja, de zilverkleurige accenten op de pookknop, ventilatieroosters en portiergrepen worden in de lijst van Skoda genoemd.
Getint glas staat ook in de lijst, maar sunset is een optie, (extra donker getinte ruiten)
Er is verschil tussen centrale portiervergrendeling en idem met afstandsbediening. De Greenline heeft dus die met afstandsbediening!
In de optielijst van Skoda wordt overigens bij middenarmsteun niet geproken over 12V aansluiting.
In mijn lijst staat dat als optie genoemd icm middenconsole en opbergvak, maar zoals uit de reactie van Ikbenwisse blijkt, is dit niet correct, 12 volt aansluiting zit er blijkbaar standaard ivm noodreparatieset.
Skoda is dus blijkbaar niet erg zorgvuldig in hun eigen opsommingen, want daar heb ik alle gegevens vandaan gehaald en door dit overzicht blijken nu de manco's in hun overzicht.
 
Ben even door de lijst heengelopen en zag de middenarmsteun voor er 2 keer instaan. Het is een optie die ik heb genomen en het is dan een verstelbare middenarmsteun met opbergvak. Het onderste dashboardkastje is trouwens koelbaar.
 

FredV

Banned
Ikbenwisse, is dat wat in mijn lijst genoemd staat met 12V-aansluiting met opbergvak in middenconsole? In de optielijst staat nl alleen middenarmsteun met opbergvak.
Bij alle andere uitvoeringen staat 12V-aansluiting met opbergvak in middenconsole en dat kom ik helaas nergens tegen in de uitvoeringen van de Combi en ook niet in de optielijst.
https://docs.google.com/fileview?id...jItNmU4My00MjIwLTg4NDktNjIwMTFmNTRkODI3&hl=enhttps://docs.google.com/fileview?id...jUtNjRmMy00NjI2LTlhOTctODI4NTU3YWMxMGM0&hl=nl
 

NielsW

Lid
Ik begreep van de dealer dat koelbaar vak er helemaal uit is bij het 2011 model.
Dus ook met climate control geen koelbaar vak meer.
 
Hoe kunnen ze dat nou ineens niet meer doen? Mensen kopen een auto zonder hem gezien te hebben op basis van goed vertrouwen.

Ze kunnen toch niet eenzijdig beslissen dat ze het er toch maar niet inbouwen??
Was je dealer van nog meer wijzigingen op de hoogte? (en de motivatie achter deze veranderingen?)
 

Trucker

Actief lid
Dat is balen.leek mij juist ideaal.
Ik vind de dealers beetje wazig over de opties ,volgens mij weten ze het zelf ook niet helemaal en zeggen ze soms maar wat.
 
Bovenaan Onderaan