Uitrustingsniveau Fabia Combi Greenline tov Go, Comfort, Ambition, Dynamic, etc.

Passen er twee zonnebrillen in de brillenhouder? Zo ja, is dit passen en meten of past het gewoon goed en is het hebben van twee extreem platte/kleine brillen niet nodig?
 
Thnx! Maar nu het "lastige", wat versta jij onder extreem dik? Een ouderwetse pilotenbril? Of zo'n hip geval waar de vrouwen tegenwoordig mee lopen of compleet iets anders?

100800.jpg
 
Ik weet niet hoe jullie het presteren om 2 zonnebrillen in de houder te stoppen, maar ik krijg het al niet eens voor elkaar om er 1 in te krijgen. Nu heb ik wel zo'n "ronde" sportzonnebril van Nike...

De wat grotere Björn Borg bril van mijn vrouw past er wel in. Met dien verstande dat het maar op 1 manier kan en je de bril er als het ware "in een hoek" in de houder moet stoppen. Niet praktisch tijdens het rijden.

Dus mocht je een enigzins moderne zonnebril hebben, dan voldoet de houder totaal niet. Maar weer wachten totdat de kleinere zonnebrillen weer hip zijn :)
 

LenK

Forumguru
One size fits all lukt alleen maar als het vakje een stuk groter gemaakt wordt.
En dat gaat niet werken want kleinere brillen gaan er dan in liggen rammelen en de bult tegen je dak wordt te groot. Nu valt het mooi gelijk met de binnenverlichting.
Dus een kleinere zonnebril voor in de auto kopen als je het vakje wil gebruiken.
 
@ all:

Helemaal helder, bedankt!
In ons geval zal het dus niet gaan werken, mijn wederhelft heeft een "normale" zonnebril op sterkte, maar voor de momenten waarop ze lenzen in heeft zijn het allemaal van die hippe dingen.... Die van mij is ook redelijk van deze tijd, gaat dus niet passen, geen zonnebrilhouder voor ons.
 

wanderer

Senior Member
toch moet je als je bril-/lensdragend bent deze optie serieus overwegen, in veel ons omringende buitenlanden ben je verplicht een reserve bril in de auto te hebben als je bril-/lensdragend bent en dan is zo'n opbergvak maar wat handig.....
 
@ Wanderer, bedankt voor de tip, dit is voor ons nieuw. Bij het dragen van lezen heeft ze meestal ook wel een bril in de tas, niet omdat het verplicht zou zijn, maar voor het comfort.... En buiten een eventeule zonnebrilhouder om hebben we al een opbergvakje in de armsteun, onder de stoel en twee in het dashboard, plek genoeg.
 

woozie

Actief lid
28092010054.jpg

28092010055.jpg

28092010056.jpg

hierbij wat plaatjes van de leeslampjes zoals ze er bij mij in de greenline zitten.

is dit standaard, of hoort dit bij de airbags/handgrepen in plafond/spiegeltjes in de zonnekleppen?
 
Ben benieuwd wat de ervaringsdeskundigen er van zeggen, zelf denk ik dat het officieël bij de het pakket van de gordijnairbags hoort.
 

PC-fre@k

Banned
Ik denk het ook, standaard zit het er niet in volgens de gegevens die ik eerder heb opgezocht (zie ook de diverse lijstjes met standaard opties). Wel blijf ik het een zeer rare combinatie vinden, en dan wel weer leeslampjes en geen brilhouder...
 
hehehe, goed dat je dat erbij zegt.... ;)
Tja, wat mij betreft mag alles op de foto.... altijd handig om dingen te bekijken en te vergelijken.
 

PC-fre@k

Banned
Grrr. fatal error. hele bericht weg. PIEP...

Here we go again (nu eerst ctrl+c):
Kan je er een paar van dashboard(teller, kastjes), stuur en knoppen/schakelaars, middenconsole, aux/esp bij handrem, reservewiel (plek) en tankdop kunnen maken? :2133: (Als je zie niet allemaal kan posten, je mag ze ook mailen...)
 
Bovenaan Onderaan