Uitrustingsniveau Fabia Combi Greenline tov Go, Comfort, Ambition, Dynamic, etc.

Voor zover ik weet wel, althans dit verwacht ik over een paar weken wel zo aan te treffen... ;) Misschien kan één van de medelezers uit ervaring spreken?
 

woozie

Actief lid
of je moet net als ik de spiegels en handgrepen krijgen zonder de airbags. De lampjes zijn dan ook aanwezig. Ze kunnen onafhankelijk aan en schijnen inderdaad bij als leeslampjes. Het ziet er iets anders uit dan hier beschreven. Zal morgen een foto plaatsen.
 

LenK

Forumguru
Lijkt wel de doemaarwatjes in Tsjechie.
De een krijgt spiegels in de zonnekleppen, de ander niet.
De een krijgt leeslampjes, de ander niet.
Mmoi verrassingspakket zo.
 

woozie

Actief lid
het is meer 'alles of niets' ... Er zijn wat greenlines met spiegeltjes in de zonnekleppen, handgrepen en leeslampjes zonder de zijairbags. Dus als je dan mazzel hebt, dan heb je wel volledige mazzel.
 
Hoi allemaal,
Ik had bij de daeler nagevraagd over de zonnebrilhouder bij de achteruitkijk spiegel.
Deze zit er volgens hem niet standaard in alleen als je zij gordijn airbags besteld.
Heb de brilhouder erbij besteld (kosten 25,00 eur)
Wil deze erbij hebben omdat ik brildrager ben en dus vaak wissel tussen gewone bril en zonnebril.
Nog steeds in afwachting, duurt wel lang hoor besteld in week 22 (05 juni) en nog niets gehoord.
Ja hij was in week 36/37 in produktie.
 

woozie

Actief lid
volgens mij hoort de zonnebrilhouder niet bij de airbags of de standaarduitrusting van de greenline. Maar goed dat je 'm erbij hebt besteld. Ik heb 'm ook en wil niet meer zonder. succes met wachten.
 
Zit er inderdaad niet bij, althans niet volgens de lijst met opties... Zelf hebben wij hem niet erbij besteld. Doordat we er alle twee in rijden en mijn vriendin brildragend is zijn we al met drie brillen aan het rommelen, past niet in de houder....
 
He lenk,
Nu loop je al een tijdje te zeiken over het verkeerde verbruik van de Fabia.
En dat je op gelicht wordt. Alleen weet je dus niet goed hoe alles werkt.
Het is inderdaad zo dat de prijzen ivm BPM bewust lager wordt gehouden dan in andere landen.
Dat Fiat dit nog niet heeft doorberekend is alleen een kwestie van tijd want zij gaan dat ook kompenseren.
Over het verbruik zie ik dat je een Mazda Fan bent.
Helemaal top, ik heb er ook 5 gehad. Ben begonnen met een 626 vervolgens een 323 coupe 323 Fastbreak en 2 maal een Premacy. Ik heb mijn Mazda's altijd met heel veel tevredenheid gereden. De reden dat ik afstap van Mazda is het zeer hoge verbruik en onderhoud kosten van mijn mazda. Hier staat Mazda namelijk om bekend.
Echt een hele fijne betrouwbare auto, maar apsoluut niet goedkoop zowel in aanschaf en in gebruik.
 

erik2907

Actief lid
Buiten het feit dat de netto prijs vaker lager is in landen met hoge belastingtarieven (zo ook Denemarken), zo wordt ook de algemene levensstandaard meegenomen van een land. Zo zijn Audi, BMW, Mercedes en dergelijke netto goedkoper in België als in NL. De reden hiervoor is dat de topsalarissen van bestuurders van grote bedrijven en staatsbestuurders in België aanzienlijk lager zijn dan in NL.
 

erik2907

Actief lid
Volgens mijn bescheiden mening heeft de Greenline ook standaard een dakspoiler ten opzichte vande andere modellen zoals de Go, Elegance en Ambition. Wie weet hier meer over?

Ook zou ik graag willen weten of de brillenhouder standaard bij het extra accessoirre 'gordijnairbags' wordt mee geleverd of niet! Wie o wie weet dat?
 

FredV

Banned
Volgens mijn bescheiden mening heeft de Greenline ook standaard een dakspoiler ten opzichte vande andere modellen zoals de Go, Elegance en Ambition. Wie weet hier meer over?

Ook zou ik graag willen weten of de brillenhouder standaard bij het extra accessoirre 'gordijnairbags' wordt mee geleverd of niet! Wie o wie weet dat?
Dit bedoel je?
 

Bijlagen

  • IMG_0710A.jpg
    IMG_0710A.jpg
    21,7 KB · Weergaven: 44
Dat zou mooi zijn als die spoiler erop zit, ging ervan uit dat dit niet standaard was.
Morgen weet ik het zal het dan ook hier laten weten.
 

paulus474

Senior Member
Volgens mijn bescheiden mening heeft de Greenline ook standaard een dakspoiler ten opzichte vande andere modellen zoals de Go, Elegance en Ambition. Wie weet hier meer over?

Ook zou ik graag willen weten of de brillenhouder standaard bij het extra accessoirre 'gordijnairbags' wordt mee geleverd of niet! Wie o wie weet dat?
Zoals al vermeld: dakspoiler zit er standaard op.
De brillenhouden zit NIET standaard bij de optie "Gordijnairbags": die zul/kun je er los bijbestellen.
 

woozie

Actief lid
helaas kan ik vandaag geen foto plaatsen van de leeslampjes en de brillenhouder... wordt morgen!

(hoop niet dat ik nu mensen teleur stel? :( )
 
Bovenaan Onderaan