Ben ook benieuwd naar wat er precies is fout gegaan bij
@CBreedijk en
@Simon2604.
Bij mij is er niets fout gegaan gelukkig.
Het kostte alleen wat meer tijd om de motor en dsg software aan te passen en herschrijven.
De VAG groep gebruikt nogal vee verschillende software versies. Zowel motor als DSG.
Wanneer klanten bij TVS komen met relatief jonge voertuigen, is de kans groot dat er nog niet met de betreffende software is gewerkt.
En derhalve moeten de programmeurs dan aan de slag. Natuurlijk zijn dat ontwikkel- en leermomenten voor TVS, het zijn de toekomstige klanten die daar de vruchten van plukken (doordat ze “sneller” klaar zijn).
(En meer betalen
Het nadeel voor mij (in mijn geval) is fat het iets langer duurt, dat zal ook juist een reden zijn voor TVS om aan een dergelijke groepsactie mee te doen.
We krijgen niet voor niets een FLINKE korting.
En ik spreek voor mezelf. Maar ik ben uitermate tevreden over hoe het is opgelost en afgehandeld.
En daarbovenop ben ik nog meer tevreden over hoe de auto nu is.
Daarom heb ik er ook alle vertrouwen in dat het goed komt bij Simon.
Het is vnl Kl*te dat het zo lang duurt.