Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

larsy

Forumguru
Zolang het maar 4x4 is (dat je ook gas kan geven als het nat , gravel of sneeuw ,… is )
:-)
 
Laatst bewerkt:

larsy

Forumguru
Variant R Super …
ideaal ik zou hem ook boven de golf nemen … vele x mooier en uniek.
Wel heeel jammer dat ze ma drie kleuren hebben !:nailbiting:

Alles erop hmmm ? Dan kom ik op 69.444€
(Met de kleinste wielen )
sjuuus
1B9C7F48-0E7F-41AC-A969-1612E7F8A555.jpeg
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Die prijzen slaan toch nergens meer op. Denk dat mijn broer zijn Golf 7R variant rond de 45-47k heeft gekost (hijzelf met zijn wkn-korting wel een stukje minder betaald) … serieus duurder geworden. :nono:

wel een goede keuze. Praktische, snelle wagen waar veel pitspoezen in kunnen ;)
 

LT83

Forumguru
Golf r een hele mooie keuze...gefeliciteerd!
Een heel jong gebruikte rs3 was dan toch ook wel heel verleidelijk en met nog veel meer tuningpotentieel. Ik snap de vraag van leon-cupra wel. Maar dan heb je natuurlijk geen fabrieksgarantie ed...
Maatje van mij heeft een 2018 rs3..zon 5 cilinder is wel heel bijzonder.
 

leon-cupra

Forumguru
@Luuk Thijssen gewoon de vraag gesteld omdat een RS3 altijd al voorbij gekomen is als potentiële opvolger. R is hier niet gauw gepasseerd.
Geen fabrieksgarantie? Bij tweedehands blijft de fabrieksgarantie toch tellen en anders de 1jarige verplichte garantie van de verkoper (wanneer dit een handelaar is), althans in BE.
 

LT83

Forumguru
Klopt, maar als je een rs3 koopt van 60k is deze wel circa 2 a 3jaar oud uitgaande van een dikke uitvoering. Dan zit er geen fabrieksgarantoe meer op.
 

leon-cupra

Forumguru
@Luuk Thijssen maar als je bij handelaar koopt , heb je wel 1 jaar garantie.

@Janno weet wel dat Bram met zijn fotoshoots , naast de modellen , redelijk wat materiaal moet vervoeren. Vandaar wss wel ook de variant. Maar aan de andere kant … zo een RS3 of dergelijke .. zullen de laatste jaren zijn dat we zoiets mogen rijden. Na mijn M2 koop ik toch nog 1 keer wat “speelgoed” om daarna een “verstandige” wagen te kopen.
 

Janno

Forumguru
@leon-cupra ja ik begrijp je, zo'n 5-cylinder zou ook mijn voorkeur hebben gehad. Maar met een gezin zou de ruimte van de R toch de doorslag hebben gegeven. Maar ieder zijn meug natuurlijk, hoop dat ik ooit geld over heb zodat ik een 2e speelauto kan kopen, helaas nog teveel andere doelen voor de inkomende centen de komende tijd... :)
 

Tuner111

Forumguru
Reden voor geen nieuwe RS3 is de wachttijd :)

nu bestellen is pas in 2024 eentje hebben... ze zijn tot dan al uitverkocht... & natuurlijk ook de koffer.. ik moet idd wel wat dingen meenemen en dan is een grote koffer wel leuk :D

Ik had ook gaan zien voor de cupra formentor vz5.. alleen kan je daar bijna geen enkele leuke optie krijgen helaas... en kost hij dus 66k :)
 

leon-cupra

Forumguru
Niet buiten VAG gekeken? M340i , C43 AMG , V60 T8, … allen met ruimte en jong tweedehands onmiddellijk beschikbaar ;)

zou het wel weten met dat budget .. teveel keuze (zou wel niet gauw meer nieuw kopen) :D:D
 
Laatst bewerkt:

LT83

Forumguru
Reden voor geen nieuwe RS3 is de wachttijd :)

nu bestellen is pas in 2024 eentje hebben... ze zijn tot dan al uitverkocht... & natuurlijk ook de koffer.. ik moet idd wel wat dingen meenemen en dan is een grote koffer wel leuk :D

Ik had ook gaan zien voor de cupra formentor vz5.. alleen kan je daar bijna geen enkele leuke optie krijgen helaas... en kost hij dus 66k :)

Ja en dat ze nieuw, tenminste hier in NL, ook gewoon over de 100k gaan met flink wat opties.
Overigens denkik dat je met de Golf R weleens meer plezier kunt hebben op de Ring mocht dat nog op de planning blijven staan.
 
Bovenaan Onderaan