Trailer Stability Control

VAG-man

Forumguru
Het is een aanpassing die je in VCDS moet doen. Het is niet fysiek een module plaatsen.
Kom maar bij mij langs in Dedemsvaart.
 

PizzaPieter

Forumguru
Het is een aanpassing die je in VCDS moet doen. Het is niet fysiek een module plaatsen.
Kom maar bij mij langs in Dedemsvaart.

Dank voor t aanbod.
Hou m in gedachte voor als ik die kant keer opga.
Ff relativeren dat t alleen maar een spiegel is. Dus geen halszaak.
 

VAG-man

Forumguru
Dit is waarschijnlijk nog de aanpassing die gedaan moet worden. Daar waar ik de muis heb staan.
Appeltje eitje. Screenshot_20190610-143630_Gallery.jpg
 

HarrieSkoda

Forumguru
Na me leesbril opgezet te hebben vermoed ik dat de muis pointer bij BIT 2 staat.....!!??

Als je een keer op de foto klikt wordt hij ook vergroot.
Als je op de laptop/desktop zit: CTRL + scrolwieltje van je muis gebruiken, dan vergroot hij ook.
 

VAG-man

Forumguru
En als je het knopje om de buitenspiegels ook nog op R hebt staan dan moet hij het in principe doen, tenzij je geen achteruit hebt.;)
 

HarrieSkoda

Forumguru
Schijnen soms wel eens mensen last te hebben dat de spiegel niet terug in de juiste stand komt.

Zover ik weet werkt het als volgt;
Spiegelversteller op rechter spiegel
R inschakelen
Spiegel zakt

Wil je de spiegel weer omhoog hebben;
Spiegelversteller op ‘neutraal’ / 0 zetten

Correct me if i’m wrong?
 

VAG-man

Forumguru
Dat de spiegel niet terug komt in normale positie komt inderdaad vaker voor. Ervaar dit zelf ook, maar stoor mij er niet aan. De spiegels zijn van fors formaat waardoor je toch nog zicht hebt op verkeer naast je.

In de praktijk staat het knopje altijd op de R-stand en komt de spiegel automatisch terug, dus zonder deze op stand 0 te hoeven zetten.
 

VAG-man

Forumguru
Nee heb ik niet gedaan toen ik de functie aan heb gezet in VCDS.

Ik denk dat een vast aantal graden de spiegel zakt.
 
Bovenaan Onderaan