Trailer Stability Control

MacRembrandt

Forumguru
Het is erg rustig inderdaad.

Lijst is inderdaad wat ouder. Antera is wat ver rijden om voor enkele VCDS aanpassingen naar toe te rijden.

Shitsems. @ertromp kan het wel (met hem wel contact gehad), maar heeft voorlopig geen tijd. Jammer jammer

Ik kan wel wat met OBDeleven.
Moet ik weer even de codes opzoeken voor de trekhaak. Kleinere dingetjes heb ik wel.
 

Sjoerdb

Forumguru
Zit nu bij Autohaas Apeldoorn voor wat garantie puntjes.

Bij mij gisteren óók ontdekt dat O3C de trekhaak wel herkent (bij achteruitrijden) maar de lampjes gaan tegelijkertijd uit.

Autohaas kent dit aan/uitzetten niet en ik zei, lekker naïef, dat ik gelezen had dat via VCDS gewoon aangezet kon worden. . Niet wetende dat dat niet t originele systeem is van Skoda.....haha.
'Dat is wat hobbyisten leuk vinden om uit te vinden en in elkaar te knutselen'.

Dus toch een keer voor t betere programmeerwerk naar een VCDS meneer....

Wilde e.e.a. combineren met mogelijk verlagen bij Antera, maar dat verlagen is ff uitgesteld. Zijn er meer forumleden die e.e.a. kunnen programmeren in de buurt van Apeldoorn? Heb op lijstje van Antera wel paar leuke opties gevonden.

Chotkan in tiel
 

Antera

Donateur
Het is erg rustig inderdaad.

Lijst is inderdaad wat ouder. Antera is wat ver rijden om voor enkele VCDS aanpassingen naar toe te rijden.

Shitsems. @ertromp kan het wel (met hem wel contact gehad), maar heeft voorlopig geen tijd. Jammer jammer


Altijd gezewllig even lang komen ze komen van verder tegenwoordig :-)
 

PizzaPieter

Forumguru
Vandaag gefixed, met succes!

Ook bochtverlichting, mistlampen als CHLH en wat andere zaken.

Enige wat niet lukt is de rechterspiegel die naar beneden draait bij achteruitrijden.
Bij de VWs werkt dit wél zonder stoelen met memory functie.

Iemand?
 

VAG-man

Forumguru
Jou laatste opmerking klopt niet. Mijn S2 heeft ook geen elektrische stoelen en daarbij doet de buitenspiegel het wel.
Heb je het knopje van de elektrische buitenspiegel wel op R staan?
 

Marcooctavia

Forumguru
@PizzaPieter je rechterdeur module goed ingesteld?
En soms werkt het ook niet echt goed, zeker het terug komen van de spiegel die komt vaak niet juist op zijn oude plek.

Marco.
 

Antera

Donateur
Afhankelijk van het bouwjaar kan het zijn dat het niet werkt. Er zijn versies van de FL die het ook niet willen doen ook niet na coderen , basis settings enz.

Je moet in ieder wel zorgen dat je de Menu optie geactiveerd hebt en ingesteld heb in je Columbus, De deurmodule gecodeerd hebt. Dan moet het ( als het werkt) direct werken. Motor hoeft niet te lopen en ermee rijden is ook niet nodig. Je kan de auto direct in zijn achteruit zetten. Heel soms kan het zijn dat je even de spiegel even wat moet verstellen als hij in zijn achteruit staat en dan herhalen.

s6
 

PizzaPieter

Forumguru
Optie staat nu in Amundsen (niet Columbus) en is aangevinkt.
Deurmodule hebben we niets aan gewijzigd zover ik weet.
 
Bovenaan Onderaan