Tijd voor zomerbanden

CDK

Forumguru
Normaal gezien kan dat inderdaad 'ongestraft' ;) weet je toevallig de breedte van je velg? 7J?
 

motomarz

Senior Member
Op autobandenmarkt.nl kun je alle merken/types vergelijken.
Staan ook klantbeoordelingen bij, en indicaties van verbruik/slijtage enzo.
 

Spector

Forumguru
net met de winter/zomer wissel een setje nieuwe PS3 er onder laten liggen, is de tweede set en heb er geen klachten over. Vind ze persoonlijk beter dan de Conti's.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Hieronder een overzichtje van gebruikelijke maatvoering band/velg combinaties. Hier hoef je je niet aan te houden, maar onder een standaard auto zijn dit de gevoerde maten.
(als voorbeeld..., zelf heb ik een 9J velg met een 225 band, past prima en staat niet super strak of zo, het is maar wat je wil.) image.jpg
 

dirkkroneman

Forumguru
Nog maar een keertje proberen: " Hmm bij mij bevallen de dunlops wel aardig eigenlijk.. Wat beviel er niet @Octaviaapeldoorn?"
 

EdK

Forumguru
Voor de oude dunlop achterbanden en achter de nieuwe Vredesteins en die gaan zeker voor ook erop
Goed voor nederlandse economie maar ook gewoon fijne en stille banden en gister reed ik volgens de BC opeens gemiddeld 1 op16 gemiddeld over rit van 130 km en dat is echt voor het eerst met de Yeti 1.4TSI
 

EdK

Forumguru
Nog maar een keertje proberen: " Hmm bij mij bevallen de dunlops wel aardig eigenlijk.. Wat beviel er niet @Octaviaapeldoorn?"


Nu duidelijk ????

En zoniet dan zal het te maken hebben dat er in de dunlop teveel lucht gaat......pffffff

Maar kijk en lees bericht 8 en er gaat een nieuw wereldje voor je open
 

EdK

Forumguru
Wel ik kan dat niet bevestigen want ze bennen nog steeds rond die twee die voor zitten na 40K
bleek dat me dunlop een EI had gelegd aan de zijwang van de band , met gevolg nieuwe set van 2 aanschaffen en dat is voor mij een vredestein geworden die me zeer zeker bevalt kwa geluid en grip.
Ben op Vredestein gekomen na deze eens als bedrijfswagen band gehad te hebben en dit was een verademing met de bridgstone die er toen onder zaten
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@EdK, jij hebt met je Yeti een hoge wang een 60 serie als ik me niet vergis, daar ga je dat niet bij voelen, tenzij het een heel ernstige afwijking is, vanaf 40 en lager ga je echt de minste en geringste onvolkomenheid voelen, daarom voor mij (ja ik zeg het nog maar een keer) Michelin!! ;)
 

Octaviaapeldoorn

Actief lid
Oei genegeerd...;) @dirkkroneman heb 3 maal onder een auto gehad maar gewoon fuck banden slijten als een gek en trillen door dat ze niet rond zijn. Maar ik hou een setje zo goed als nieuw over 8.000 kilometers mee gereden..
 
Bovenaan Onderaan