Tesla Model S

TL@

Forumguru
Ik vind het wel een leuke auto en als ik elektrisch zou moeten rijden, zou de Tesla echt geen straf zijn.

Bijzonder zijn ze bij ons in de buurt echter niet meer. In het dorp weet ik er zeker 6 verschillende staan en dan kan het zijn dat ik er nog vergeten ben omdat ze (op 1 na) allemaal zwart zijn. Toch jammer om zo'n auto in zo'n saaie kleur te nemen. Die rode van de review is toch veel mooier,... of een licht blauwe :-)
 

auriga

Forumguru
Een oversized iPad waar een auto omheen gebouwd is, die grotendeels op steenkool rijdt en waarop je ruim 2/3 deel groene subsidies kunt krijgen.
Te zot voor woorden eigenlijk...
 

Desperado

Forumguru
Op de poetsclinic opgevangen dat de Tesla waardeloze lak heeft die heel snel slecht wordt. Heule goeie reden om niet zo'n ding te willen rijden.
 

EdK

Forumguru
ken je hem ook kaal bestellen ??? hoeft ik niet meer te poetsen......
Zegt maar een soort de lo rean maar dan van aluminium met batterijen
 

Falcon

Donateur
Dus een Tesla moet je verplicht carwrappen, raceblue anyone met glanzend zwarte accenten? 20 inch rims eronder en gaan...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Darkside

Forumguru
Toch vind ik het een mooie auto. En heel belovend voor een bedrijfje wat slechts hun 2e auto op de markt brengt.
Bijna iedereen zit heel moeilijk te doen als het gaat om electrische autos en levert ze puur naast hun normale gamma om te voldoen aan milieu eisen.
Tesla is toch nog de enige auto die een nog enigszins acceptabele accieradius heeft.

Wel zie ik liever dat Tesla niet komt met een model s met 700 pk. Maar met een "gewone" tesla die wel 500km op een lading haalt.
Ook ben ik erg benieuwd naar de kleinere Tesla.

Verder vind ik het mooi dat tesla hun auto's blijven updaten met nieuwe software waardoor je mooi up to date blijft zonder dat je een nieuwe auto hoeft te kopen.
ik hoop echt dat dit bedrijf nog een lange en mooie toekomst tegemoet gaat en dat de rest van de industrie met vergelijkbare producten komt.
 

Canon-Eye

Forumguru
ken je hem ook kaal bestellen ??? hoef ik niet meer te poetsen......
Zegt maar een soort de lo rean maar dan van aluminium met batterijen
Dat niet, maar misschien één keertje héél erg grondig poetsen? Dan ben je er vanaf... :D
 

EdK

Forumguru
teveel tijd gaat dat me kosten, dus laat maar laat hem wel met nano poetsmiddel behandelen
 
Bovenaan Onderaan