Tesla Model S

Canon-Eye

Forumguru
een auto waar geen brandstof in moet? is gewoon geen auto...
Auto-mobiel betekent weinig anders dan zelf-bewegend, als in: niet voortbewogen door krachten van buitenaf (bv. een paard, os of trekhond e.d.).
Ook een auto waar geen brandstof in hoeft, is dus gewoon een auto... :pardon: :D
 

micky

Forumguru
@Canon-Eye goh wat flink van je, wist je dat zelf of heb je dat opgezocht, de grote vraag is wat ik hier nu mee bedoelde...
Omdat te begrijpen moet je misschien wel een echte Petrolhead zijn, maar misschien ook niet:maakmegek::deuk::rockon:


simpele uitleg van Petrolhead:
banksypetrolheadsticker.gif
 

Canon-Eye

Forumguru
Gewoon basiskennis, @micky :D - maar juist daardoor soms wat uit het oog verloren...
Verder verwijs ik - zeer ten overvloede - maar naar de smileys erachter. Had er misschien ook nog een ;) bij moeten doen?
(Pfff, sommige mensen moet je echt álles uitleggen! :deuk: )

Terzijde: dat plaatje komt overigens enigszins suïcidaal over, maar dat zal zo wel niet bedoeld zijn (hoop ik dan toch)... :)
 

micky

Forumguru
hahaha, ja ik denk ook elke keer als ik het zie dat deze chauffeur zich door het hoofd wil schieten, misschien wel omdat hij een elektrische auto van zijn baas moet gaan rijden:sterretjes:

Wat betreft de smileys, die staan er bij mij toch ook achter:pieker:

(Pfff, sommige mensen moet je echt álles uitleggen! :deuk: )

Dat gevoel heb ik nu ook regelmatig, hahahaha
 

Canon-Eye

Forumguru
Wat betreft de smileys, die staan er bij mij toch ook achter:pieker:
Ik heb je post #8 nog even opgezocht en van m'n beeldscherm losgepulkt, maar daar zitten geen smileys achter.
Dát zal 't verschil zijn... :troost:
 

micky

Forumguru
@Canon-Eye begrijpen wij elkaar nu echt zo slecht, of wil jij mij niet begrijpen ;)

Post#8 verdient geen smiley, daar ben ik bloedserieus :)
de verwijzing ging naar de smileys in post #22

Sommige mensen, pfff die moet je ook alles uitleggen....
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Of mss moeten jullie samen gewoon eens een pint gaan drinken :cheers:


...


:pieker:


...


of leidt dat dan tot een bar brawl? :deuk:

250px-Bar_Brawl_Four_Final_Fracas.png
 

Canon-Eye

Forumguru
Maar ik draag al bijna 60 jaar niet zulke hemden :tongue:
(destijds tot groot ongenoegen van mijn ouders, dat dan weer wel - maar toen deed ik ook al mijn eigen zin!) :D
 

ertromp

Forumguru
Je zou absoluut niet misstaan in een Tesla @micky :D
Ach ja en de posts van Kanonsoog moeten we dus gewoon allemaal met een knipoog nemen. :D
 

Falcon

Donateur
Leuke review! Als in 2017/2018 de Tesla 3 leverbaar gaat worden (verwachte vanaf prijs van 36.000) ga ik deze serieus overwegen als vervanger van mijn Leon (of Skoda moet tegen die tijd met leuke EV+range komen)!

Wat trouwens tof is dat Tesla sinds dit jaar hun technieken heeft vrijgegeven (tegen betaling natuurlijk) voor de concurrent. Ford en Mercedes hebben al aangegeven om hier misschien op in te springen.
 

peterrapid

Forumguru
Toffe review :thumbsup: ik heb het niet met elektrische wagens maar als ik dan toch eentje zou moeten hebben dan liefst eentje zoals deze, acceleratie is verbluffend.
 

MarcoO2

Forumguru
Wat ik ook mooi vind aan het concept, is dat de auto op allerlei fronten geupdate kan worden. Even de wifi aan en je hebt weer een compleet andere auto soms :D
 

Rallye

Forumguru
Mooie auto, mooie review. Jammer dat hij elektrisch is......

Overugens schrijf je dat vanaf stilstand "het complete vermogen" beschikbaar is. Zou dat niet "de complete trekkracht" moeten zijn? Het gaat toch om het koppel?
 
Bovenaan Onderaan