Telefoonhouder Octavia 3 (nee niet die van Skoda)

De vakantieperiode komt er weer aan dat betekent voor mij naast navigeren met de Columbus ook via de telefoon nog een extra navigatie erbij met flitsmeldingen, e.d.
Voor normaal gebruik ligt mijn telefoon braaf in zijn bakje maar voor nu wil ik hem eigenlijk in het zicht hebben zitten.
Wat zijn vandaag de dag de oplossingen die jullie gebruiken? Veel oplossingen in dit topic zijn of niet meer te krijgen of voor 'slechts' de vakantie te complex, anderen zijn ronduit lelijk.. ;)
Heb een tijdje de Kuda overwogen maar heb gezien wat er na verwijdering van die oplossing van je dashboard overblijft.. Die wordt toch flink beschadigd.

Ideeën?
 

AndreM

Forumguru
IMG_0437.JPG
Ik heb deze gekocht bij Ali, super fijne houder en zit mooi in het zicht.
Door het gewicht van de telefoon komen de bovenste haken naar binnen en wordt de telefoon vast geklemd. Aan de onderzijde zit een inkeping om je laadsnoer aan te sluiten.
 
Laatst bewerkt:
@AndreM,
Dank je! Ziet er mooi uit, maar zag de levertijden en kwam erachter dat ik weer te laat aan het oriënteren was geslagen. ;)

Zojuist dus maar even een Belkin ventilatiehouder besteld. Ben benieuwd.
 
lijkt mij totaaaaal niet handig.. hoevaak ik wel niet in de file de slapende bestuurder achter mij wil ontwaken met mijn alarmlichten omdat de boel tot stilstand komt.. en dan zit je telefoon precies ervoor te zitten en ken je dr niet bij…

dus nee, beter gewoon dat exemplaar die lager zit.. al heb ik dat “probleem” niet meer mer carplay..


edit: zie foto.. t is ook geen porum als je t mij vraagt..

IMG_0320.jpeg
 

goom

Lid
dank.. jouw voorstel in bericht 159 spreekt mij eigenlijk niet aan...

nu moet ik wel zeggen dat ik geen kilometervreter ben en de navigatie op mijn telefoon niet erg vaak gebruik... zie ik toch hetgeen je aangeeft in je foto.. wel wat inzitten...
 
Mijn schoonvader heeft een Ford C-max, dat is uiteraard een wat hoger ding, maar die heeft de telefoon links naast de A-stijl hangen en die zit gewoon op de voorruit met een zuignap met zo’n lang beweegbaar “flexibel” gebeuren eraan. Stroom heeft ie er ook heen gebracht. Wellicht is dat nog een optie.
 

Herzog Jan

Forumguru
zit wel wat in... iemand anders een andere optie?
Brodit houder ?
Alarmlichtschakelaar is nog redelijk makkelijk bereikbaar.
 
Bovenaan Onderaan