Telefoonhouder Octavia 3 (nee niet die van Skoda)

Hoi allen,

Ik vroeg me af wat voor telefoonhouders er gebruikt worden bij de gebruikers van dit skoda-forum. Vroeger had ik alles van Brodit maar de proclips die nu geleverd kunnen worden zijn redelijk dramatisch te noemen (links bij het raam handig met wegwerken van de oplaadkabel en ontneemt veel zicht, of op de ventilatierooster in het midden) :mad:. Iemand andere en betere suggesties. Ik zou hem het liefst rechts naast de radio geplaatst hebben.

Ik ben benieuwd naar jullie suggesties.
 

Sharpener

Nieuw lid
Kreijne heeft in de webshop een beugel voor naast de radio vergelijkbaar met een proclip. Daar kun je dan weer een telefoonspecifieke houder op plaatsen.
 

O3-Rider

Senior Member
Daar heb je toch het geweldige vakje voor? ;)

Met versterker? LOL Meerdere telefoons er in gehad, maar heb nog nooit alle streepjes ontvangst gezien.
Heb ik op mijn telefoon 2/5 streepjes en leg hem in het vakje, schuifje dicht, dan nemen de streepjes echt niet toe hoor. In mijn ogen is dit vakje een wassen neus. Handig vakje, meer niet.
 

Oogje

Senior Member
In dat telefoon-signaal-booster-vakje ligt m'n zonnebril. Telefoon steekt netjes in de bekerhouder in de middenconsole. Daarnaast heb ik een NFC sticker geplakt, die de functie 'toggle wifi en bluetooth' heeft. Voor die sporadische keer dat ik in de auto wil laden prik ik wel 'zo'n lelijk snoertje' in de usb poort.
 

Jedewe

Forumguru
Ik begrijp het niet, waarom wil je je telefoon zien? Of hebben jullie geen telefoon voorbereiding in de auto?
 

Arnoldotje

Forumguru
Telefoon zien tijdens het rijden is handig als je flitsmeister in de gaten wil houden bijvoorbeeld.
Ik gebruik zelf een magneet van Tetrax, werkt perfect, blijft altijd hangen en geen lelijke klem aan je dashboard.
 

Jedewe

Forumguru
Oh , op die fiets, ik gebruik me foon nu nog als navi en heb hem in de Navigon design steun hangen ;)
 

Bijlagen

  • Navigon.jpg
    Navigon.jpg
    24,3 KB · Weergaven: 152

stradje

Actief lid
Ik begrijp het niet, waarom wil je je telefoon zien? Of hebben jullie geen telefoon voorbereiding in de auto?
Ik wil dat omdat ik liever navigeer met mijn TomTom APP op mijn Galaxy S4, mèt HD Traffic èn IQ-routes èn flitsmeldingen, dan met de bij aanschaf al verouderde navigatie van de Amundsen. Zo'n gemiste kans, die navigatie. Als je ze naast elkaar gebruikt zie wat voor knoepers van fouten er vaak zitten in de Amundsen navigatie. En dat is dan nog afgezien van TMC-traffic in plaats van het briljante HD Traffic van TomTom (plus rerouting op basis van IQ-kaarten en ook weer gedetailleerde verkeersinformatie voor de alternatieve routes).

Het is belachelijk dat die zuignap nog nodig zou moeten zijn, maar helaas kan VAG maar geen juiste conclusies trekken als het om navigeren gaat. Ooit zal de munt wel vallen.
 

Jedewe

Forumguru
Aha, dan moet ik me houder maar overzetten met me navigon, zal het eens gaan vergelijken :-)
 
Bovenaan Onderaan