Telefoonhouder Octavia 3 (nee niet die van Skoda)

El Fuego

Senior Member
Dat is inderdaad een gave telefoonhouder. Maaruh, wat is de meerwaarde ten opzichte van gewoon in de bekerhouder leggen van je telefoon? Ik neem ten minste aan dat je niet continu richting bekerhouder kijkt terwijl je aan het rijden bent.
 

CDK

Forumguru
de telefoon zit er stevig in, compleet trillingsvrij, ideale hoogte om te gluren en flitsmister meldingen binnen te krijgen en vanaf de armsteun ook nog eenvoudig te bedienen, daar komt bij dat pook of dsg nog perfect te bedienen is ;)
 

El Fuego

Senior Member
Ik heb bij SuperSkoda een originele Skoda telefoonhouder besteld, eveneens voor in de bekerhouder. Zie foto. Helaas is het binnenwerk, dat van rubber is en je zo los kunt halen, net te smal voor een iPhone 6. Of je moet je Phone er niet meer makkelijk uit willen kunnen halen. Als oplossing aan beide kanten van het binnenwerk een stukje rubber eruit gesneden. De iPhone 6 kan er nu wel makkelijk in en rammelt niet tijdens het rijden. Ik zeg: Ideaal!!

Foto 29-12-14 17 08 56.jpg Foto 29-12-14 17 09 38.jpg Foto 29-12-14 17 10 07.jpg
 

peterrapid

Forumguru
Wil gerust mijn telefoonhouder te koop aanbieden, mijn windhoos past er toch niet in en verpest een beetje mijn strak interieur ... :pieker: nu ik erover nadenk ik ben ook zo strak niet meer, verpest ik ook mijn interieur :banghead: Dus in belang van mezelf ga ik telefoonhouder houden :deuk:
 

El Fuego

Senior Member
Jullie moesten er even op wachten, maar hierbij foto's van de in de armsteun ingebouwde USB-aansluiting. Is moeilijk te zien. Het kabeltje dat ik gebruik om mijn iPhone op te laden ook maar even op de foto gezet. Aansluiting is puur voor het opladen van de telefoon. Kan natuurlijk niet gebruikt worden voor dataoverdracht. Daarvoor is de reguliere aansluiting in het dashboard.

Foto 16-01-15 15 05 31.jpg Foto 16-01-15 15 04 47.jpg Foto 16-01-15 15 04 30.jpg
 

El Fuego

Senior Member
En anders heb ik nog zo'n houder over. Bleek ook standaard op de Octavia te worden geleverd. Heb er nu dus twee
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Tuur71

Senior Member
Heb voor mijn iPhone 6 een Mountr starter kit aangeschaft. Ben er wel tevreden over. Door de magnetische koppeling is plaatsen(laden) en loshalen 1 sec werk. En hij zit onder handbereik. Handig voor spotify, FM, appen in de file. ImageUploadedByTapatalk1424726055.233743.jpg ImageUploadedByTapatalk1424726069.141585.jpg
Heb even geen foto met telefoon in de case want anders kon ik geen foto maken.
Platte USB kabel mooi weg kunnen werken achter het navigatie display naar een vaste geschakelde 12 V (achterruitenwisser zekering)
 

Octavia63amg

Nieuw lid
zeer netjes!
Heeft iemand op het forum voorbij zien komen hoe je een dergelijke kabel tussen je navi scherm kan krijgen? en hoe dat zit met dat schakelen op de zekering van achterruit?
 
Bovenaan Onderaan