Even stil geweest hier, er is ook niet heel veel te melden. Er zijn nog een aantal klusjes die nog altijd gedaan moeten worden, o.a. die roest bij de kentekenplaatverlichting, de handremkabel moet even ingespoten worden, en de versnellingskabel opnieuw afgesteld. Die laatste kan ik voor de deur wel doen (als t droog is en ik even een uurtje heb), ik wil t doen omdat schakelen niet altijd helemaal soepel gaat. Het voelt alsof de pook een fractie verder naar rechts zou moeten staan om soepel in 3 en 4 te komen. Hopelijk is dit t, dan kost t niets, anders maar de bakolie een keer verversen. Kan vast ook geen kwaad met 135k achter de kiezen (en volgens mij wordt die niet ververst op een standaardinterval?)
Handremkabel doe ik wel een keer als ik t beestje weer op de brug heb staan. Na de jaarwisseling moet ie weer voor APK, dus voor die tijd maar even op de brug zetten om e.e.a. na te lopen.
Wat betreft de injectorcleaner: ik merk er niet heel veel van. Misschien is ie iets responsiever op t gas, en een fractie rustiger in stationair. Maar hij is nog steeds niet helemáál rustig in stationair. Tis wat t is, ik maak me er niet al te veel zorgen over. De F1 was veel erger, die zaagde soms echt. Deze wiebelt soms een beetje, zal te maken hebben met zo weinig mogelijk toeren draaien om zo zuinig mogelijk te zijn, en dan soms net te laag komen. Die ECU probeert tenslotte ook maar wat