't was mijn beurt vannacht --> ingebroken

Rallye

Forumguru
Helaas - maar gelukkig kunnen ze met een zijruit toch niet zo héél veel fout doen, vermoed ik?

Nou, ik moest er nog twee keer mee terug (ook Carglass). Het schijnt nog moeilijk te zijn de zijruit van een Octavia in de clips te hangen: hij viel er na twee dagen weer uit. Daarna nog een keer terug wegens bijgeluiden bij het omhoog gaan.
 

MarcoO2

Forumguru
Wordt ik net gebeld door degene die mijn eerste schade heeft afgehandeld bij CarGlass... zij hoorde vandaag datik alweer langs geweest was met een ingeslagen ruit, en vond dat zo vervelend dat ik een wasbon toegezonden kreeg. Dat vind ik dan wel weer netjes... Door de goede ahandeling van mijn tweede schade en dit soort acties begint mijn gevoel bij het verschijnsel CarGlass toch weer te kantelen. Dat hebben ze dus goed gedaan! ;)
 

MarcoO2

Forumguru
En gisteren was het weer raak.

Ik stond geparkeerd in een qpark garage in het centrum van Utrecht. Was lekker uit eten geweest. Ik liep met m'n collega de garage in en stopte bij mijn auto. Omdat we nog aan het praten waren, heb ik mijn jas en tas vast in de auto gelegd (achter de bestuurdersstoel). Door het privacyglas volledig onzichtbaar. We hebben daar nog zeker een kwartier staan praten en zijn toen even naar de parkeerautomaat iets verderop gelopen. Anderhalve minuut later was ik terug bij de auto, en in de tussentijd was de zijachterruit in geslagen en mijn tas gejat...

Behoorlijk balen, want de tas, een map die erin zat en een Waterman pennenset zijn onvervangbare kado's. Daarnaar ben ik een camera, een e-reader, mijn deurwaarderslegitimatie en een aantal uiterst vertrouwelijke documenten kwijt.

en nu blijken mijn persoonlijke eigendommen niet verzekerd te zijn door de leasemaatschappij of werkgever, dus dit kost me zevenhonderd euro... :-/
 

CDK

Forumguru
:( :( shit man! dat is echt balen! maar je was daar voor werk toch? een beetje werkgever zou je toch schadeloos stellen lijkt me!
 

Blacky

Forumguru
Das knap balen vooral dat je eigen spullen weg zijn.Misschien heeft iemand gezien dat je je spullen in je auto hebt gelegd en het moment heeft afgewacht om toe te slaan? Stond je toevallig in La Vie geparkeerd? Niemand iets gezien?
 

plaza

Forumguru
Erg vervelend Marco , oeps , ik zag dat je nu wel eigen spullen kwijt bent , en de vorige keer
niet. Dus deze keer flink te pakken genomen, verschrikkelijk balen.
Hoop dat je er nog iets van terug ziet.

Waren het de vorige keer geen 3 dronken zwarte pieten.....:nono:

Bij mij was het de colombus, schade 1900 €, ben nu nog steeds heel erg op mijn hoede.
Mooie auto trouwens, had hem nog niet gezien.
1.8 tfsi en JD getuned ?
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Ik dacht eigenlijk aan de Springweggarage, maar zag bij googelen dat, dat geen Qpark is.

Marco, ondertussen heb je volgens mij vaker een kapotte ruit, dan dat je ze wast. Niet normaal zo vaak als het je gebeurt, en balen dat je ook nog zelf voor je eigen schade mag opdraaien.
Ik denk ook een goede waarschuwing voor iedereen, om ook niet voor een paar minuten waardevolle spullen in je auto te laten liggen.

Overigens die enkele keer dat ik er niet onderuit kom om spullen in de auto te laten liggen, zorg ik niet alleen dat het van buitenaf niet zichtbaar is, maar zorg dat het ook niet zichtbaar is waar ik het neerleg op de 'parkeerplek'. Dat betekent in de praktijk dat ik óf als ik instap bij het vertrekpunt spullen als bijvoorbeeld in de kofferbak leg, en zorg dat ik de kofferbak op de volgende parkeerplek niet hoef te openen bij het uitstappen, óf ik stop onderweg even om spullen weg te stoppen, zodat dat niet meer hoeft op de parkeerplek. Door deze manier van handelen, moet een potentiele dief óf achter je aan rijden, óf op goed geluk inbreken in je auto en hopen dat er wat voor 'm inligt (maar dat is dan dus een gok).
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
had je dat artikel maar een paar weken eerder gelezen, maar dan nog, niemand is er vrij van.

In Brussel gebeuren nog frequent de sac-jackings, wachten aan het rood licht en ondertussen slaan ze de ruit naast je in en gaan er vandoor met wat ze kunnen. (voorkeur handtassen, laptoptassen tot zelfs gsm's)

Maar blijft balen voor diegene die er mee geconfronteerd wordt.
 

Constant

Erelid
170 inbraken in 5 maanden in één garage, dan wordt er gemiddeld meer als één keer per dag ingebroken. Dan heeft zowel de politie als de garagebeheerder een hoop uit te leggen.
 

ertromp

Forumguru
Inderdaad zoveel inbraken en dan ook nog camerabewaking. Wat is daar aan de hand. Zien ze via de camera's wat je in je auto legt of zo?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

reeseend

Forumguru
altijd vervelend dit soort dingen. Succes met de afhandeling Marco.
Ik als rasechte Utrechter pak dan ook de Cuore van de vrouw als ik de stad in moet :jaja: De RS blijft dan gewoon thuis staan.
 
Bovenaan Onderaan