't was mijn beurt vannacht --> ingebroken

EdK

Forumguru
Goed dat ik dit weet, mocht mijn ruit ooit worden vervangen, dan doe ik dat wellicht via m'n dealer.

Overleg dit dan wel even met je verzekering !
Bij de mijne is het wel mogelijk (KNMV) maar is je eigen risico wel wat hoger
Maar door van te voren met mijn dealer in overleg gegaan te zijn en er ook een service beurt mee gecombineerd te hebben
nam de dealer de helft van het eigen risico weer van me over en was er voor mij geen verschil meer !
 

CharlesTucker

Forumguru
Als excuus voor de genoten service, wtf... hád ik maar service genoten!
Even zeuren, het is tenslotte warm. Volgens "Van Dale" heb je wel degelijk service genoten, de eerste betekenis van "genieten" is "ontvangen, krijgen". Dat het beroerde service was heeft er voor gezorgd dat je er niet echt "*van* hebt kunnen genieten". Maar evengoed een weliswaar juist, maar nogal knullig briefje, bij een op zich aardige geste. Kennelijk is het toch bij carglass gewoonte om een beter resultaat af te leveren, anders gaan ze failliet aan die flessen wijn. Ik heb er met m'n vorige auto een keer of 5 mee te maken gehad (sterretjes, 2x een voorruit vervangen), en dat was altijd prima in orde. Marco, succes met de afwikkeling, erg irritant allemaal.
 

Fabia

† In Memoriam
En dan kom je op het punt wat je onder service verstaat:ahum:. Dat geeft ook vaak aanleiding tot stevige discussies met de "dienst"verlener.
 

MarcoO2

Forumguru
Vanmorgen heb ik mijn auto ingeleverd bij Carglass. Werd keurig te woord gestaan, men heeft samen met mij mijn auto geinspecteerd en de te verbeteren punten besproken. Als vervangend vervoer kreeg ik een full-opties Ford Mondeo Ecoboost (1.6 turbo met 160PK) mee. Ik had om een auto met navigatie gevraagd en kreeg bij de balie een Tom Tom in m'n handen. Maar in die Ford zit een uitgebreid infotainment-systeem, inclusief een (goed werkend) touchscreen navigatie-systeem. Als vervanger een prima auto!

Ben erg benieuwd hoe ik mijn eigen auto over twee dagen weer terug krijg!
 

MarcoO2

Forumguru
Gistermiddag heb ik mijn auto weer gerepareerd retour ontvangen. Carglass heeft de ruit opnieuw geplaatst, dit maal zonder lijm- en kitresten, de achterklep zowel van binnen als van buiten opnieuw gespoten en een nieuwe kunststof binnenschaal geplaatst. Zo te zien is het nu wel netjes gebeurd. De ruitenwisser werkt in ieder geval, de verwarming heb ik nog niet hoeven testen. ;)

Al met al heb ik mijn auto nu terug gekregen zoals hij er direct uit had moeten zien. Ben ik nu tevreden over Carglass? Nee, want dit geintje heeft me wel een hoop frustratie, tijd en (mijn werkgever) ook een hoop geld gekost. Een goede afhandeling van de schade maakt dat niet goed. Als ik de keuze heb, ga ik een volgende keer toch naar een ander.
 

darkprojectx

Forumguru
Jammer inderdaad dat het vaak in 2 keer moet, eerste keer is voor degene die het niet boeit goed genoeg, tweede keer wordt het werk serieus genomen. Erg jammer inderdaad.. Ook een beetje kneuzig van die navigatie, maar ik denk dat veel mensen niet weten hoe zo'n infotainment systeem werkt en be honest, op een tomtom kunnen we allemaal lellen.
Maar wel fijn dat je nu weer lekker kunt koetsen en tenminste een fijne leenauto hebt gehad!
 

MarcoO2

Forumguru
Nou, jullie geloven het nooit... er is vannacht om 05.45 uur wéér ingebroken... dit keer het zijraam aan de passagierskant. Alleen ging dit keer wel direct het alarm af (daar werd ik wakker van), waarna ik naar buiten rende. Mijn vrouw keek uit het raam en zag een scooter ervandoor gaan. Wéér mijn hele auto onder het glas, wéér het gezeik... en schade aan het portier waar ze er een schroevedraaier tussen gezet hebben.

Nou ja, mijn auto staat nu.... bij carglass.....
 

MarcoO2

Forumguru
nou, dit keer hebben ze het beter gedaan. De ruit zit er keurig in en ze hebben m'n auto niet alleen (behoorlijk goed) uitgezogen, maar zelfs de ramen aan de binnenkant schonngemaakt. Ze waren alleen vergeten de family fix weer vast te zetten, daar kwam ik tijdens een remactie achter ;) gelukkig zat de maxi-cosi (met inhoud) er niet op.

Ik hoorde dat er in mijn woonplaats vannacht meerdere inbraken zijn geweest, alleen al bij Carglass waren er 4 soortgelijke gevallen. Alleen was bij de anderen telkens wél wat gejat. Blijkbaar zijn ze toch geschrokken van 't alarm.
 

Cordoba

Forumguru
Balen Marco, je zou gaan denken dat ze het speciaal op jou gemunt hebben, maar gezien dat het er vier in je woonplaats zijn, zal het wel toeval/bad luck zijn.
 

Fabia

† In Memoriam
Allemachtig zeg. Je hebt weinig geluk met je Octavia. Hopelijk wordt nu wel gelijk goed gedaan door Carglass.
 
Bovenaan Onderaan