Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

Ridley

Forumguru
Klopt is bij mijn F3 en die van mijn pa ook gebeurd. Die van mij reageerde te snel en die van mijn pa te laat.
 

tritus

Senior Member
Ik heb het nog niet uitgebreid getest. Wel de auto op cruise control naar de auto voor mij laten rijden en op het laatste moment de afrit gepakt, maar ook ik kreeg op dat moment alleen maar de 2 auto's met uitroepteken in beeld. Ben benieuwd wat jouw dealer zegt tuulster, of we doen allebei iets fout.

Helm op en dan nog eens proberen zie ik niet echt zitten...:banghead::banghead::banghead:
 
Laatst bewerkt:

superbia

Forumguru
Twee auto's met uitroepteken heb ik heel veel in beeld. Front assist verlangt vrij veel ruimte, dat gaat niet op de A9. Het is zo druk, als ik dan 'gepaste' afstand hou duiken ze er continue tussen :(
 

Tuulster

Forumguru
@Ridley oke best een klusje dus.....

Als ik jullie reacties zo lees maak ik wellicht een denkfout.... ik dacht te hebben gelezen dat de piep vrij snel al te horen was. Ik kom echter niet verder dan de twee auto's. Nog maar eens even aankijken en overleggen met de dealer denk ik. Wil toch wel zeker weten dat wat het moet doen het ook daadwerkelijk doet als het me moet redden :jaja:;)
 

Ridley

Forumguru
@Tuulster het systeem grijpt echt heel laat in. Je moet echt lef hebben om het zelf te forceren te activeren. Die twee auto's met dat uitroepteken staan bij mij ook continue in beeld, maar de waarschuwing met piep krijg ik tegenwoordig nog zelden nadat het systeem opnieuw is uitgelijnd. Ik denk dat je nog steeds te voorzichtig rijdt
 

Tuulster

Forumguru
Hahaha, nou dan gaat het persoonlijk testen hier ophouden. :tegek:

Alhoewel............. onze hond ligt op een groot kussen met van die piepschuimen bolletjes misschien eens even rechtopzetten en op af rijden, kijken wat er gebeurt.......:pieker:
 

Antera

Donateur
Front assist moet denk ik grote oppervlakte zien maar elke electronisch hulpmiddel is een hulpmiddel maar mag je je niet op vastpinnen
 
Hoi Tuulster,
Werken de lede lampen voor het mistlicht nog steeds goed?
Gisteren zelf ook even gekeken naar de eigen auto, maar verschil in kleur is nu inderdaad wel erg groot. Achter vond ik het eerlijk gezegd wat minder opvallen. Zit er aan te denken de mislichten dus ook van led te gaan voorzien. :yeehaa:
 

Tuulster

Forumguru
Werken perfect en zien er, zeker ten opzichte van het origineel, erg stoer uit! :D

Aan de achterkant ging het mij voornamelijk om de knipperlichten, die knipperen in LED veel strakker dan in Halogeen. Veel mooier!!! Ben ik dan weer gevoelig voor :jaja:;)
De achteruitrijverlichting kon ik in LED voor een prikkie op de kop tikken via Ebay en pak ik dus voor de volledigheid mee, auto is dan namelijk m.u.v. de Xenons volledig LED.


upload_2015-9-14_9-28-28.png
 
Laatst bewerkt:
Goed om te horen. Als ik terug ben van vakantie ga ik ze voor de mistlichten in elk geval bestellen. Over de rest denk ik nog even na :pieker:
 

Tuulster

Forumguru
Zo, na wat inspanning is de auto voorzien van WIFI via een externe Sim kaart en kunnen de kids lekker los met de Ipad op de achterbank:D:jaja:

upload_2015-9-18_16-39-45.png

Bij gelegenheid alleen nog even 2 van die strakke Ipad houdertjes bestellen:thumbsup:

upload_2015-9-18_16-38-21.png
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan