Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

RoyV1982

Forumguru
Filmpje doet het bij mij niet. Ik moet me aanmelden??? Ben gewoon ingelogd. Het andere filmpje doet het wel gewoon
 

Tuulster

Forumguru
Vervelend, hij zou het moeten doen.
Ik kan hem ook via een andere account dan die van mezelf openen, filmpje staat op status openbaar.....
 

Tuulster

Forumguru
Hmmmmmmmm, :pieker: kom er nu achter dat de mistlamp aan de achterkant weliswaar LED is maar, maar aan één kant brand. :banghead:

Volgens mij zit er aan de andere kant gewoon een LED strip (Engelse auto?)
Is dit vrij te geven met VCDS of VAGCOM?

upload_2015-9-8_16-17-34.png
 

CDK

Forumguru
In NL is het gebruikelijk om maar 1 mistachterlicht te hebben, dit om verwarring met de remlichten te voorkomen :jaja:
VAG / PON levert bij mijn weten in NL nooit met dubbel mistachterlicht af aan de dealers.
 

Antera

Donateur
Ik heb dit helaas vergeten te testen toen die hier voor de deur stond. Stom zeg.

Dit kanaal omcoderen (1)-Leuchte27NSL naar Nebelschlusslicht wenn kein Anhaenger gesteckt en de dimwaarde naar 100 zetten en kijk wat happens
 

Tuulster

Forumguru
Vandaag, op een flinke trip van en naar Antwerpen vanuit het westen, te maken gehad met zeer veel file....... Tijdens een plotselinge file heb ik een flinke noodstop moeten maken en mogen ervaren dat er tegenwoordig electronische gordelspanners in een Superb zitten :D Ik hoorde echt naast mijn linkeroor een electromotor aanslaan en mijn gordels zo ver aanspannen dat ik in een soort race harnas terecht kwam. werkt perfect!:thumbsup: Hopelijk hoef ik het niet te vaak te ervaren ( zat eerlijk gezegd een beetje met mijn nieuwe Columbus te spelen......:bloos:)

Overigens twijfel ik wel of mijn Front assist helemaal goed werkt....... Ik krijg regelmatig de beide auto's met uitroepteken in beeld op de Maxidot, maar niet meer dan dat, hoe dicht ik ook naar mijn voorligger kruip. Volgens mij hoor ik een signaal en een grotere afbeelding te krijgen als ik te dicht bij kom......en hoorde het systeem in te grijpen bij bovenstaande noodstop maar dat gebeurde niet.......!!!:arghh:
 
Laatst bewerkt:

Tuulster

Forumguru
Staat 100% zeker aan!

Ik krijg ook de eerste melding met de twee auto's met het uitroepteken in beeld maar, zelfs als ik in een bumper kruip van mijn voorganger, niet meer dan dat.....
 

peterrapid

Forumguru
Nu het systeem grijpt wel laat en bruusk in hoor het is pas na de luide piep dat de fun begint mss heb je toch sneller dan het systeem gereageerd ?
 

superbia

Forumguru
Bij mij werkt het ook prima. Luide piep en het hele hid is een groot rood symbool. Je schrikt je echt een hoedje de eerste keer! Het werkt niet bij 'gecontroleerd' tegen je voorganger aanschurken. Dat ik me in de file in een te klein gaatje propte was de front assist niet blij. Ik heb dezelfde melding ook gehad door met acc op een rotonde op een 80 weg aan te rijden, toen werd front assist ook zenuwachtig. Ik trouwens ook maar was benieuwd wat er zou gebeuren. De auto voor me was geloof ik ook niet hemaal blij dat ze deel uitmaakte van mijn experiment :pardon:
 

Antera

Donateur
Staat 100% zeker aan!

Ik krijg ook de eerste melding met de twee auto's met het uitroepteken in beeld maar, zelfs als ik in een bumper kruip van mijn voorganger, niet meer dan dat.....

Ik heb ervaren in de S3 dat het werkt en idd met een luide piep en voor je het weet remt hij af. Wat me wel is opgevallen omdat het een handbak was dat op het laatste moment hij wel roept om zelf te remmen en vermoedelijk omdat de snelheid dusdanig terug loopt dat de versnellingsbak in ene onjuiste versnelling staat. Een DSg schakelt zelf terug.

Heel apart idd
 

Tuulster

Forumguru
Hmmmm, maar eens in de gaten houden en anders maar even terug naar de dealer. Ik heb een paar keer gevaarlijk hard op een voorganger af gereden maar buiten de twee auto's en het uitroepteken in de Maxidot geen enkele actie van de auto op deze situatie, geen piektoon, geen grote afbeelding in de Maxidot. Als ik niet zelf had geremd was ik er in gevlogen aan de achterkant......:fool:

Ik las in het draadje over Front assist in het Fabia III topic dat het daar ook al een aantal keer is voorgekomen dat het Front Assist systeem opnieuw moest worden ingelezen/afgesteld. Wellicht ook bij mij noodzakelijk!?:arghh:
 
Bovenaan Onderaan