Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

Tuulster

Forumguru
Ha, Ha, goed punt in zo een grote auto:D! Inmiddels zijn ze wel groot genoeg volgens mij.

Anders is dit nog een optie maar daar kan er maar één in en dat is bij een jongen en een meisjes vragen om discussies wat te kijken of te doen op dat ding....;)

upload_2015-9-18_17-3-37.png

En anders maar zo iets doen:deuk:

upload_2015-9-18_17-2-23.png
 

Bijlagen

  • upload_2015-9-18_16-58-28.png
    upload_2015-9-18_16-58-28.png
    402,5 KB · Weergaven: 33
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Canon-Eye

Forumguru
Zijn er niet van die klaptafeltjes te koop voor aan de rugleuningen van de voorstoelen?
Ook makkelijk voor rijdend lunchen...
 

Tuulster

Forumguru
EN JA HOOR, GOD, GOD, GODV.........:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
DE EERSTE PARKEERHUFTER HEEFT ZIJN PORTIER AL WEER TEGEN MIJN AUTO GEPARKEERD, HET IS TOCH NIET TE GELOVEN!!!!!!!:cry::cry::cry::cry:

OM SCHIJTZIEK VAN TE WORDEN, TWEE WEKEN OUD...........

pitje.jpg
 

Tuulster

Forumguru
Hebben die dan zulke lange armen dat ze daar vanaf de achterbank bij kunnen? :pieker:

Hij kan overigens ook andersom, komt de tablet een stuk naar beneden :thumbsup:

3V0061129-6.jpg
 

tritus

Senior Member
Auw!! De eerste kras is het ergste....En dan ook na 2 weken al.
Dit is ook de rede waarom ik altijd wel 2 keer nadenk waar ik mijn auto neerzet.
 

Tuulster

Forumguru
100% eens mannen en alles wat jullie hierboven noemen die ik ook regelmatig! :jaja:

Maar toch weten ze me te vinden verdorie:mad: ongelooflijk.......:nono:
 

Tuulster

Forumguru
Hmmmm, toch maar even een afspraak maken om mijn Front Assist te laten controleren/inlezen......

Nog nooit een melding gehad op mijn display, hoe hard en kort ik ook op mijn voorligger afrij, en toen vanmorgen ineens bij 135 kilometer per uur, op een lege afsluitdijk, een harde piep en een rood signaal in mijn Maxidot.......:fool:
 

tritus

Senior Member
Had het afgelopen zondag ook toen ik op een stoplicht aan kwam rijden. Volgens mij was er geen aanleiding voor een ingreep maar wel plotseling een melding. Het systeem lijkt dus nig niet feilloos te werken....
 

Antera

Donateur
Ik heb ook al begrepen dat bij VW de ACC tijdelijk uit de leveringen is gehaald? Iets misschien vanwege de problemen die er toch mee blijken te zijn?
 
Bovenaan Onderaan