Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

Topic in 'Mijn auto' gestart door Tuulster, 30-08-2015.

1. internetboarder

internetboarder Forumguru Donateur

Gefeliciteerd. !!
    En ik schut je de hand . Ik ook namelijk

Tuulster vindt dit leuk.

2. Tuulster

Tuulster Forumguru

Met pijn in mijn hart ga ik einde van de maand afscheid nemen van mijn Superb!!

Ik heb een prachtige nieuwe baan gevonden waar ik erg gelukkig mee ben. In mijn huidige baan zit ik echter zo ongeveer 60.000km per jaar achter het stuur. In mijn nieuwe baan heb ik 1,8 kilometer woon werk verkeer...... :jaja:

Jullie begrijpen; een leaseauto zat er niet in ;)

Het is dus tot mijn grote spijt dat ik moet concluderen dat ieder voordeel zijn nadeel heeft; de Superb gaat er uit en er komt (privé) een kleine zwarte rugzak (Peugeot 107) voor terug :cry:

B.Stuurder en internetboarder vinden dit leuk.
  3. Tuulster

Tuulster Forumguru

Deze Superb uit september 2015 heeft nooit ook maar één storing vertoond.
    Geen gedonder met wat dan ook. Ook de Eibach verlaging en het plaatsen van de sportuitlaat heeft alleen maar meer plezier gebracht. WAT EEN HEERLIJKE AUTO!

Volgens mij gaat hij terug de pool in bij ons op de zaak maar mocht hij op de markt komen kan ik hem iedereen van harte aanbevelen. Hij heeft inmiddels op de kop af 100.000 volledig probleemloze kilometers gelopen.

Laatst aangepast: 09-11-2017
    RefleCs en internetboarder vinden dit leuk.
  4. CDK

CDK Forumguru

Succes met je nieuwe job @Tuulster en veel plezier op het Peugeot forum ;)

Tuulster vindt dit leuk.
  5. Tuulster

Tuulster Forumguru

De afgelopen tijd heb ik nogal eens wat aangepakt op de Superb om hem nog wat persoonlijker te maken.
    Alles wat ik er zo af kon halen heb ik er inmiddels af en wellicht kan ik er hier iemand heel gelukkig mee maken.

Onderstaande onderdelen gaan dan ook de verkoop in! :thumbsup:
    Mocht er iemand interesse hebben stuur maar even een PB.

Wit led portierverlichting van Superskoda. Absoluut storingsvrij en plug and play

portier leds1 (2).jpg

IMAG4300.jpg

Wit led kofferbak verlichting van Superskoda. Absoluut storingsvrij en plug and play

koffer led.jpg

IMAG4294.jpg

Omkeerbare kofferbakmat OEM Skoda

omkeerbare mat1.jpg

omkeerbare mat2.jpg

Complete set sportpedalen inclusief voetensteun

IMAG4290.jpg

IMAG4289.jpg

Set van twee spacers van 10mm inclusief langere wielbouten (deze zaten op de beide voorwielen)

IMAG4306.jpg

IMAG4304.jpg

IMAG4303.jpg

Set van twee spacers van 15mm inclusief langere wielbouten (deze zaten op de beide achterwielen)

IMAG4307.jpg

IMAG4305.jpg

IMAG4303.jpg

6. Tuulster

Tuulster Forumguru

Set lichtmetalen GMP DEDICATED ATOM velgen in de maat: 18inch 8J 5x112 et45
    De kleur is mat grijs met een gepolijste rand

Deze velgen zijn absoluut en 100% onbeschadigd!! :thumbsup:
    Set is uitgelijnd en voorzien van ventielen
    Komen in de originele doos verpakt!!

Werkelijk een prachtige set velgen waar ik maar één zomerseizoen mee heb gereden.

Nieuwprijs van deze set exclusief uitlijnen is 670,-
    Deze mogen voor 500,- weg! (zonder banden)

IMAG2928.jpg

ATOM 4.jpg

IMAG2904.jpg

7. RefleCs

RefleCs Forumguru

Gefeliciteerd! Wel jammer dat je de Superb achter moet laten.

Wat wil je voor al je spacers hebben?

8. Tuulster

Tuulster Forumguru

9. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

Veel succes met je nieuwe baan @Tuulster. Ik ga er vanuit dat je eerst op de weg zat en nu een binnenfunctie gaat doen? In dat geval eventueel, hoop ik dat het gaat werken voor je.
    En die velgen, ik weet nog dat je bezig was met zoeken en twijfelen welke je wilde. Vrij kort van genoten.

Tuulster vindt dit leuk.
  10. Tuulster

Tuulster Forumguru

Klopt @B.Stuurder ik ga weer terug naar een binnenfunctie. Altijd gedaan namelijk. De afgelopen 5 jaar veel buiten gezeten maar de nieuwe uitdaging was te mooi ;) en mijn hart ligt er toch meer......

B.Stuurder vindt dit leuk.
  11. B.Stuurder

B.Stuurder Forumguru

Bij mij is dat andersom @Tuulster, binnendienst geleid, maar snel weer naar buiten gegaan.
    Misschien een directiefunctie, over een paar jaar, als ik buiten zat ben. Maar aangezien ik na ruim 25 jaar nog met veel plezier buiten rondrij, ben ik bang dat ik nooit meer anders zal kunnen.

Misschien straks zelf een Skoda aanschaffen, ik weet niet hoe leuk de uitdaging is gelardeerd....

Tuulster vindt dit leuk.
  12. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Gefeliciteerd met je nieuwe job!
    Ach en een VAG product komt er misschien wel weer op termijn?

s-line en Tuulster vinden dit leuk.
  13. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

Gefeliciteerd met de nieuwe job.

7 jaar geleden ook de omschakeling gemaakt van buitendienst naar binnendienst en 4km van thuis werken. Dat is een luxe die onbetaalbaar is. Geen rotfile meer, vroeger en sneller thuis en in mijn geval zie ik de kids nog elke dag over de middag.

En de Superb, spijtig maar aangezien je nu vrij dicht bij werk woont, kan er mss een dikke benzine op de oprit komen op termijn. Ik zou ook nooit met de vRS kunnen rijden moest ik niet zo dicht bij het werk wonen ;)

Tuulster vindt dit leuk.
  14. Antera

Antera Forumguru Donateur VCDS support

van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Komt vanzelf wel weer en keer een VAG toch

Tuulster vindt dit leuk.
  15. xplain

xplain Forumguru

Gefeliciteerd @Tuulster! Eibach verlagingssetje niet te koop? :)

16. Tuulster

Tuulster Forumguru

Alles is mogelijk @xplain ......
    Ik had eigenlijk bedacht ze er op te laten zitten maar ik heb de originele veren wel gewoon liggen dus..... wat is je idee? :arghh:

EdK vindt dit leuk.
  17. Tuulster

Tuulster Forumguru

Beide sets spacers en de leds voor in de kofferbak zijn inmiddels verkocht.

De volgende leuke aanvulling voor je auto heb ik nog liggen:
    • Setje alu sportpedalen inclusief een voetstuk
    • Mooie felle witte leds voor in de voorportieren ( plug and play en absoluut storingsvrij)
    • Originele harde koffer bakmat (omkeerbaar van stof naar kunststof)
    • Prachtige onbeschadigde set 18 inch Gmp Atom velgen
    Kan ik er iemand gelukkig mee maken? Kijk even in het te koop topic of stuur een PB.

18. xplain

xplain Forumguru

Interessant! Maar als ik goed kan lezen in dit topic heb jij niet de inmiddels aangepaste Eibach veren, maar nog de originele waarvan mensen met een combi beweren dat ze deinen. Ik heb een combi, maar geen DCC. Zijn we er inmiddels al uit dat het deinen enkel bij DCC voorvalt? @Antera?

Antera vindt dit leuk.
  19. Blackokkie2

Blackokkie2 Forumguru

Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Tuulster vindt dit leuk.
  20. xplain

xplain Forumguru

So no? :)

Deel deze pagina