Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

leon-cupra

Forumguru
Rommel ligt er niet in mijn auto :D @B.Stuurder, slecht een tijdschrift voor papa, de tas van Mrs. Tuulster en een cadeautje voor de verjaardag waar we naar toe gingen.... :jaja:
Rommel.......bah :tongue:
en hoe is de wagen gesteld van mrs Tuulster? Hier is dat niet te doen. Kom er geregeld gek van. Speelgoed van de kinderen, rekeningen van de bakker en slager, parkeerticketten, haar cursussen van haar opleiding, papiertjes van de koeken, kruimels van de koeken, ... Alles vind je in mijn madam haar wagen. Hou mijn hart vast als ze haar S3C heeft ..... Daar kan nog meer rommel in :banghead:
 

B.Stuurder

Forumguru
Gelukkig rijdt mijn vrouw geen auto, ik weet niet of ze rommel zou maken, maar ik vind stof al verschrikkelijk, laat staan rommel. Er mag bij mij niks in liggen!
 

Tuulster

Forumguru
en hoe is de wagen gesteld van mrs Tuulster? Hier is dat niet te doen. Kom er geregeld gek van. Speelgoed van de kinderen, rekeningen van de bakker en slager, parkeerticketten, haar cursussen van haar opleiding, papiertjes van de koeken, kruimels van de koeken, ... Alles vind je in mijn madam haar wagen. Hou mijn hart vast als ze haar S3C heeft ..... Daar kan nog meer rommel in :banghead:

Klopt helemaal met mijn realiteit, helaas...:tegek:
Die van mijn vrouw wordt maar door één iemand gewassen.....;)
Laatst tegen een paaltje aan gezeten en ze zegt doodleuk; ach je ziet er bijna niets van joh.:fool:
 

RefleCs

Forumguru
Sjonge wat een vlaag van herkenning :tongue: De auto van mijn vrouw is ook, tenzij hij net door mij gewassen is, een rijdende speeltuin/afvalberg.....

En met mijn auto gaat ze net zo om als ik er niet streng op toezie.... :mad:
 

leon-cupra

Forumguru
@RefleCs , is hier is de strikte policy dat zij niet met mijn wagen rijdt. Zal ook nooit mijn sleutels nemen. Rijdt met de vRS enkel als het niet anders kan. :jaja:
(Maakt er ook geen probleem van, voor haar is een wagen toch maar een gebruiksitem en het maakt niet uit wat ze moet rijden, zolang ze maar niet moet trappen)
 

Japanese Power

Donateur
Pfoe, jullie vrouwen lezen zeker niet mee hier... De mijne ook niet ;)
Maar ik herken niets in de hele discussie die ondertussen dit topic van @Tuulster vervuild.
We hebben 2 auto's voor de deur, een lease en een privé auto, degene die de meeste KM moet maken pakt de lease-auto.
Dan kachel ik wel met de privé-auto naar de zaak.

En welke is er viezer c.q. minder vaak gewassen, ik denk de mijne (de lease dus).
Voor mij mag de auto er mooi uitzien, na de jaarlijkse poetsbeurt ben ik altijd weer trots op het resultaat, maar het is en blijft een gebruiksvoorwerp voor ons hele gezin.

En nu weer on-topic.
Mooie bak heb je @Tuulster
 

leon-cupra

Forumguru
@Japanese Power , en vindt je baas dat ok dat je in de privé-wagen naar het werk komt omdat je vrouw net wat meer km moet doen die dag? Zou er als baas niet om kunnen lachen.

En we zitten hier als liefhebber, dus mijn wagen is idd een gebruiksvoorwerp maar wel eentje die ik zoveel mogelijk in ere wil houden. Tenslotte, en dat snap ik niet bij iedereen die het beschouwd als een gebruiksvoorwerp, het is een voorwerp dat na een huis het duurste"is dat je aankoopt en dan ga je een kras, bluts,.. meer of minder niet erg vinden? Denk dat je vrouw of jezelf ook wel iedere week de woning kuist, maar hey waarom doe je dit? Een huis is toch ook maar een gebruiksvoorwerp?:pieker:
 

Japanese Power

Donateur
De auto heb ik voor m'n werk idd. niet nodig maar is onderdeel van zeg maar "goede secundaire arbeidsvoorwaarden".

En ik ben op zowel m'n privé als lease auto even zuinig en ze worden op dezelfde manier gebruikt. Ik ben niet van het type van het is maar een leaseauto. Schadevrije jaren is momenteel 19 jaar. Dat zegt wel iets toch. Alleen ben ik niet zo'n autopoetser ;)
 

Tuulster

Forumguru
Ah joh @Japanese Power maakt niet uit joh..... Mooie zinnige discussie over poetsen :deuk:
Ik ben inderdaad een poetser kan intens genieten van een brandschone auto die lekker glanst en van binnen lekker schoon ruikt :pardon: :jaja:

Mijn vrouw boeit dat veel minder (niet!) Onze hond bijvoorbeeld komt alleen bij hoge uitzondering in mijn auto. De korte stukken pakken we met hond altijd de auto van de Mrs. :thumbsup: die boeit het toch niet.....:D

Ps. Grappig is dan wel dat wanneer ik mijn Dap 500 een keer op haar auto heb los gelaten ze ineens vind dat ze toch wel een gaaf bakkie heeft! :pieker: :D
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
@Tuulster , nu we toch over poetsen bezig zijn, weet jij een goed product tegen zo precies hele fijne "roestige" plekjes? Volgens mijn broer komt dit van de remmen. Heb er op mijn witte O3 enorm veel last van. Al geprobeert met wd40, boter (volgens vele een goed middel, blijkbaar niet goed genoeg), ... Niets helpt. Van ver zie je deze niet, maar met je neus op een paneel, heb je de indruk dat de 03 een roestkleur heeft ipv wit :mad:
 

Tuulster

Forumguru
Sinds kort heb ik een apart geval. Wanneer ik de auto in zijn achteruitrijversnelling schakel stop de DAB ontvangst er soms mee.
Ik heb mijn achteruitrijlampen vervangen voor Led. Ik heb ooit ergens gelezen dat daar een verband in zit maar kan het niet terug vinden....

Iemand?
Het bijzondere is ook dat het soms wel gebeurt en soms niet...... :pieker: :tegek:
 

MaxN

Donateur
Tja, wat moet je over die auto zeggen he.
De droom van iedere vader als gezinsauto.
Zelf ook de droom ooit een op de oprit te hebben, leeftijd maakt niet uit.
Eigenlijk vind ik de RS6 model 2008-2010 nog de mooiste.
Die valt tenminste niet heel erg op.
Niet zo DIK als de huidige generatie.
AUDIRS6Avant-3632_3.jpg
 

Tuulster

Forumguru
Met pijn in mijn hart ga ik einde van de maand afscheid nemen van mijn Superb!!

Ik heb een prachtige nieuwe baan gevonden waar ik erg gelukkig mee ben. In mijn huidige baan zit ik echter zo ongeveer 60.000km per jaar achter het stuur. In mijn nieuwe baan heb ik 1,8 kilometer woon werk verkeer...... :jaja:

Jullie begrijpen; een leaseauto zat er niet in ;)

Het is dus tot mijn grote spijt dat ik moet concluderen dat ieder voordeel zijn nadeel heeft; de Superb gaat er uit en er komt (privé) een kleine zwarte rugzak (Peugeot 107) voor terug :cry:
 

Tuulster

Forumguru
Deze Superb uit september 2015 heeft nooit ook maar één storing vertoond.
Geen gedonder met wat dan ook. Ook de Eibach verlaging en het plaatsen van de sportuitlaat heeft alleen maar meer plezier gebracht. WAT EEN HEERLIJKE AUTO!

Volgens mij gaat hij terug de pool in bij ons op de zaak maar mocht hij op de markt komen kan ik hem iedereen van harte aanbevelen. Hij heeft inmiddels op de kop af 100.000 volledig probleemloze kilometers gelopen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan