Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

B.Stuurder

Forumguru
Sorry hoor, maar dan ben je wel lomp. Als je iets hoort dan ga je toch kijken? Niet dat dat voor de ree zou helpen, maar toch. Bovendien vind ik het altijd vreemd dat mensen dieren niet zien en vervolgens aanrijden. Ik heb ook wel eens een dier aangereden, maar in alle gevallen kwam het dier (katten) uit de struiken vlak naast de weg, dusdanig vlak voor me, dat remmen niet haalbaar meer was, maar zien deed ik ze altijd. Een ree niet zien en dan met de kop in het front van je auto naar huis rijden, dan vraag ik me af wat je aan het doen bent tijdens het autorijden. :mad:
 

leon-cupra

Forumguru
Sorry hoor, maar dan ben je wel lomp. Als je iets hoort dan ga je toch kijken? Niet dat dat voor de ree zou helpen, maar toch. Bovendien vind ik het altijd vreemd dat mensen dieren niet zien en vervolgens aanrijden. Ik heb ook wel eens een dier aangereden, maar in alle gevallen kwam het dier (katten) uit de struiken vlak naast de weg, dusdanig vlak voor me, dat remmen niet haalbaar meer was, maar zien deed ik ze altijd. Een ree niet zien en dan met de kop in het front van je auto naar huis rijden, dan vraag ik me af wat je aan het doen bent tijdens het autorijden. :mad:
er zijn zelfs bestuurders die mensen en het niet beseffen .... Dus tja ... Somminge denken dat af en toe een "boenk" bij het autorijden telt.
Mijn vriendin rijdt ook regelmatig ergens op of tegen en als je dan vraagt "waar komt dit van" heeft ze daar ook helemaal geen gedacht van.
 

B.Stuurder

Forumguru
er zijn zelfs bestuurders die mensen en het niet beseffen .... Dus tja ... Somminge denken dat af en toe een "boenk" bij het autorijden telt.
Mijn vriendin rijdt ook regelmatig ergens op of tegen en als je dan vraagt "waar komt dit van" heeft ze daar ook helemaal geen gedacht van.
Er gaat een wereld voor me open....
 

Tuulster

Forumguru
Even een klein rekensommetje.........
Alles in Gloss Black

Front bumper lip 160,-
Fog frames 90,-
Side skirts 150,-
Side corners rear 70,-
Diffusor rear 160,-
Rear truck spoiler 80,-
Rear roof spoiler 50,-
Rear truck spoiler bottom 90,-
Rear roof spoiler 50,-
Totaal: 900,- :sterretjes:

En dan moet al het chroom, de grill en de spiegelkappen ook nog Gloss Black gespoten worden.......

Ergens maar goed dat de Sup geen privé bezit is, ik moet er niet aan denken hoe ik dit aan mijn vrouw zou moeten verkopen....... :D ;)
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Uiteraard gewoon bestellen en laten afleveren bij de spuitert, vervolgens laten monteren en dan tegen je vrouw zeggen.... 'mooi hè die spoilerkit' :D
 

leon-cupra

Forumguru
na 15 jaar is ze het beu om erover te discussieren (dergelijke discussies verliest ze toch, genoeg goeie argumenten :D).
Overlaatst laten vallen om de vRS te chippen. Antwoord: "ach ja, doe maar, heb er toch niets meer aan te zeggen"
;)

Heb eerder last van mijzelf, aanpassingen kosten redelijk wat geld en met ouder te worden ( en mss wat slimmer :D) wat gieriger geworden :banghead:
 

Tuulster

Forumguru
@leon-cupra Weet je, bij mij gaat het om een leasert dus hij gaat er met anderhalf jaar weer uit. Waarschijnlijk komt er dan wel weer een Sup voor terug (facelift?) dus dan zou het overgezet kunnen worden maar toch een hoop centen.......:pardon: :pieker:

Ik ben ook wel heel erg fan van de nieuwe Karoq, die zou ik dan echt full options kunnen leasen verwacht ik. Probleem is dat de Karoq waarschijnlijk een energielabel en een uitstoot krijgt die niet binnen mijn leasenorm gaat passen.......:cry:
 

leon-cupra

Forumguru
@Tuulster , snap je leasert-verhaal helemaal. Binnenkort staat er ook een leasewagen op de oprit (superb :yeah:), gevraagd om een trekhaak eronder te zetten, krijg je een surplus bijgerekend van 25euro per maand ... geld dat je nooit meer terug ziet ... Dus gaan we het maar laten. Onder de privé-O3 zit ook een trekhaak, dus de (zeldzame) ritjes met de fietsendrager moeten maar met de O3 gebeuren (wat verre van een straf is :D)
 
Bovenaan Onderaan