Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

B.Stuurder

Forumguru
Geen idee, gewoon een afneembare trekhaak, al gebruikt ook. Geld kost het toch. Ik heb me 1 keer gedeeltelijk laten verleiden door lage bijtelling en een Megane genomen met 20% (toch wel een automaat, zo ver ging ik ook niet mee om tot de 14% te komen), maar die "fout" maak ik niet meer.
Gewoon dikste motor die er is (binnen de uitstootgrenzen) en full option. Laten wijzigen tot wat je wilt, spoilers ben ik niet van maar wat je wilt, ik heb weer andere dingen laten doen. Vervolgens kun je nog eventueel wat investeren om de motor nog wat meer pep te geven.
In elk geval nog geen spijt gehad, elke keer weer een waar genoegen om in te stappen en te rijden.
Over 4 of 5 jaar gaat ie er uit en beginnen we opnieuw. :pardon:
 

leon-cupra

Forumguru
@B.Stuurder , hebben een trekhaak op de vRS, die trekhaak hebben we op 1 jaar tijd amper 3 keer gebruikt (waarvan 1 keer voor de keuring). Dus vond het spijtig om 1500euro uit geven voor iets dat je amper gebruikt en waarvan je geen cent meer van terug ziet.

Zelf één onderzetten is blijkbaar not done bij de LM. Die hadden we achteraf kunnen verkopen, maja dan zater er gaten in de wagen en daar maakt de LM problemen van :fool:

En het is ook maar de wagen van mijn vriendin. Enigste wat haar interesseerde was "Superb combi", "lava blue" en het financiele. De rest was allemaal bijzaak en niet nodig.
 

leon-cupra

Forumguru
Stop met spammen van mijn topic met posts over die vreselijk lelijke trekhaken, nozems!! ;)

Bekijk bijlage 59587
trekhaak is wel een noodzakelijk iets wanneer je schoonmoeder mee moet :D
En idd, doodzonde van een vaste trekhaak, zo een lelijk iets achter je bumper. De kerel (een vrouw zal het niet zijn, want die interesseert zich dit niet) die op het idee is gekomen om een afneembare trekhaak te ontwikkelen, mogen ze een standbeeld geven :D
 

Japanese Power

Donateur
Ik mocht vandaag zelf een paar uur op de achterbank vertoeven. Wat een beer van een plek heb je hier toch!
Heerlijk!
Ik heb gisteren weer uitgebreid bij de dealer de Kodiaq bekeken en besnuffeld omdat ik er toch even moest zijn voor de laatste puntjes van de bestelling maar de SuperB is zo te zien nog ruimer achterin. Super!
 

s-line

Forumguru
Gelukkig dan maar want anders zou je mooi de verkeerde hebben besteld!:deuk:
En zou er potverdorie een auto zijn die "meer" beenruimte achterin heeft...:nailbiting:
 

Tuulster

Forumguru
Gelukkig dan maar want anders zou je mooi de verkeerde hebben besteld!:deuk:
En zou er potverdorie een auto zijn die "meer" beenruimte achterin heeft...:nailbiting:
Nee joh........ :arghh: :D ook deze niet (maar wel heel gaaf!):

https://autorai.nl/volvo-s90-excellence/


volvo-s90-excellence-01-1440x734.jpg
 
Bovenaan Onderaan