Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

Tuulster

Forumguru
De afgelopen tijd heb ik nogal eens wat aangepakt op de Superb om hem nog wat persoonlijker te maken.
Alles wat ik er zo af kon halen heb ik er inmiddels af en wellicht kan ik er hier iemand heel gelukkig mee maken.

Onderstaande onderdelen gaan dan ook de verkoop in! :thumbsup:
Mocht er iemand interesse hebben stuur maar even een PB.

Wit led portierverlichting van Superskoda. Absoluut storingsvrij en plug and play

portier leds1 (2).jpg

IMAG4300.jpg


Wit led kofferbak verlichting van Superskoda. Absoluut storingsvrij en plug and play

koffer led.jpg

IMAG4294.jpg

Omkeerbare kofferbakmat OEM Skoda

omkeerbare mat1.jpg

omkeerbare mat2.jpg

Complete set sportpedalen inclusief voetensteun

IMAG4290.jpg

IMAG4289.jpg

Set van twee spacers van 10mm inclusief langere wielbouten (deze zaten op de beide voorwielen)

IMAG4306.jpg

IMAG4304.jpg

IMAG4303.jpg

Set van twee spacers van 15mm inclusief langere wielbouten (deze zaten op de beide achterwielen)

IMAG4307.jpg

IMAG4305.jpg



IMAG4303.jpg


 

Tuulster

Forumguru
Set lichtmetalen GMP DEDICATED ATOM velgen in de maat: 18inch 8J 5x112 et45
De kleur is mat grijs met een gepolijste rand

Deze velgen zijn absoluut en 100% onbeschadigd!! :thumbsup:
Set is uitgelijnd en voorzien van ventielen
Komen in de originele doos verpakt!!

Werkelijk een prachtige set velgen waar ik maar één zomerseizoen mee heb gereden.

Nieuwprijs van deze set exclusief uitlijnen is 670,-
Deze mogen voor 500,- weg! (zonder banden)

IMAG2928.jpg

ATOM 4.jpg

IMAG2904.jpg
 

RefleCs

Forumguru
Gefeliciteerd! Wel jammer dat je de Superb achter moet laten.

Wat wil je voor al je spacers hebben?
 

B.Stuurder

Forumguru
Veel succes met je nieuwe baan @Tuulster. Ik ga er vanuit dat je eerst op de weg zat en nu een binnenfunctie gaat doen? In dat geval eventueel, hoop ik dat het gaat werken voor je.
En die velgen, ik weet nog dat je bezig was met zoeken en twijfelen welke je wilde. Vrij kort van genoten.
 

Tuulster

Forumguru
Klopt @B.Stuurder ik ga weer terug naar een binnenfunctie. Altijd gedaan namelijk. De afgelopen 5 jaar veel buiten gezeten maar de nieuwe uitdaging was te mooi ;) en mijn hart ligt er toch meer......
 

B.Stuurder

Forumguru
Bij mij is dat andersom @Tuulster, binnendienst geleid, maar snel weer naar buiten gegaan.
Misschien een directiefunctie, over een paar jaar, als ik buiten zat ben. Maar aangezien ik na ruim 25 jaar nog met veel plezier buiten rondrij, ben ik bang dat ik nooit meer anders zal kunnen.

Misschien straks zelf een Skoda aanschaffen, ik weet niet hoe leuk de uitdaging is gelardeerd....
 

leon-cupra

Forumguru
Gefeliciteerd met de nieuwe job.

7 jaar geleden ook de omschakeling gemaakt van buitendienst naar binnendienst en 4km van thuis werken. Dat is een luxe die onbetaalbaar is. Geen rotfile meer, vroeger en sneller thuis en in mijn geval zie ik de kids nog elke dag over de middag.

En de Superb, spijtig maar aangezien je nu vrij dicht bij werk woont, kan er mss een dikke benzine op de oprit komen op termijn. Ik zou ook nooit met de vRS kunnen rijden moest ik niet zo dicht bij het werk wonen ;)
 

Tuulster

Forumguru
Alles is mogelijk @xplain ......
Ik had eigenlijk bedacht ze er op te laten zitten maar ik heb de originele veren wel gewoon liggen dus..... wat is je idee? :arghh:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Tuulster

Forumguru
Beide sets spacers en de leds voor in de kofferbak zijn inmiddels verkocht.

De volgende leuke aanvulling voor je auto heb ik nog liggen:
  • Setje alu sportpedalen inclusief een voetstuk
  • Mooie felle witte leds voor in de voorportieren ( plug and play en absoluut storingsvrij)
  • Originele harde koffer bakmat (omkeerbaar van stof naar kunststof)
  • Prachtige onbeschadigde set 18 inch Gmp Atom velgen
Kan ik er iemand gelukkig mee maken? Kijk even in het te koop topic of stuur een PB.
 

xplain

Forumguru
Alles is mogelijk @xplain ......
Ik had eigenlijk bedacht ze er op te laten zitten maar ik heb de originele veren wel gewoon liggen dus..... wat is je idee? :arghh:

Interessant! Maar als ik goed kan lezen in dit topic heb jij niet de inmiddels aangepaste Eibach veren, maar nog de originele waarvan mensen met een combi beweren dat ze deinen. Ik heb een combi, maar geen DCC. Zijn we er inmiddels al uit dat het deinen enkel bij DCC voorvalt? @Antera?
 

Tuulster

Forumguru
Ik heb inderdaad niet de aangepaste veren aangezien ik totaal geen last heb van deinen of wat dan ook. Auto ligt strak op de weg en de verlaging bevalt fantastisch!

Wat ik wel heb is een hatchback en volgens mij heeft een combi andere aslasten en is deze set dus niet één op één over te zetten @xplain
 
Bovenaan Onderaan