Stof tot nadenken... Diesel blijven of naar benzine..

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
@Tuner111 , proficiat met de 245 :thumbsup:
Nu nog het lange wachten ;)

Ik zou zowiezo voor de combi gaan. Waardevaster dan de hatchback en persoonlijk vind ik de combi ook mooier.
 

leon-cupra

Forumguru
@Goofy@5E , bij de kodiaq is het iets extremer. Hoeveel waren er niet op skodaforum die een kodiaq hadden besteld? Stuk of 60. Zie nog geen 60 bestelde vRS-en passeren. Zo hard zal het wel niet lopen. Want eerlijk gezegd, een 245 is toch niet meer echt een "goedkope" wagen, laat staan in NL.
 

Cordoba

Forumguru
@Tuner111 Bram, als je nog twijfelt tussen hatchback en combi, moet je proberen om met beide versies met hetzelfde blok een proefrit te maken: ik verwacht dat de hatchback een stuk stiller is in het interieur (betere geluidsscheiding tussen kofferbak en passagiersdeel). Ga met beiden bij voorkeur op dezelfde wegen een proefrit maken, en doe ook een stuk autostrada zodat je een idee hebt wat voor geluidsverschil je hebt tijdens een langere rit (naar de Ring, vakantie of wat dan ook).
 

leon-cupra

Forumguru
Proficiat kerel, je moet gewoon uw gevoel volgen! Neem wel een rode, want als jullie hier allemaal een steal grey nemen ga ik genoodzaakt zijn om mij ook een andere te kopen!Niks uniek meer aan dan. :D
heb jij juist een reden om wel iets nieuws te mogen kopen. Wat ga je anders vertellen aan je vrouw ;)
 

boontjeRS

Forumguru
Volens mij wil dat madammeke de deur open doen maar heeft ze de sleutel niet op zak, (als het keyless entry is tenminste) :tongue:
 

Cordoba

Forumguru
@leon-cupra Ze zal zeggen van: weeral een andere auto, nr kweet niet hoeveel!:mad:

Dat is snel opgelost: als ze een ander in hetzelfde kleedje ziet, heeft ze dan ook geen reden meer om een nieuw kleedje te kopen. :D

Volens mij wil dat madammeke de deur open doen maar heeft ze de sleutel niet op zak, (als het keyless entry is tenminste) :tongue:

Kan aan mij liggen maar ik zie ook geen zak (op de foto dan hé).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan