SteGo
Donateur
Bedankt voor de reacties heren, wordt zeer gewaardeerd.
@Cordoba voor wat betreft die lagers; ik ben van plan m'n eigen garage diagnose te laten stellen komende zomer, mocht het probleem inderdaad puur van die lagers komen dan laat ik hun het waarschijnlijk ook repareren. Mocht er bij de diagnose naar voren komen dat er toch iets anders aan de hand is wat een stuk duurder is om te repareren dan ga ik even opnieuw afwegen of ik toch nog aanspraak ga proberen te maken op garantie. Als ik dichter in de buurt van 's-Hertogenbosch had gewoond zou de door jou genoemde optie ook gekund hebben, maar in mijn geval kost het me teveel tijd en brandstof indien de conclusie zou zijn dat het geen garantie is en ik bovendien de lagers en overige bij te bestellen onderdelen voor de volledige prijs zoals vermeld in ETKA moet betalen.
Het is inderdaad wel wat sneu voor zo'n organisatie dat het kennelijk zo'n probleem is als ze een paar van die lagertjes in voorraad zouden hebben. Ik kan me er best iets bij voorstellen dat de handeling om het te retourneren teveel tijd/geld kost en dat PON ze waarschijnlijk ook niet retour zal nemen aangezien ze als ik het me goed herinner om en nabij de €12 bruto ex btw per stuk kosten. Maar jeetje .. als je ziet wat het hun inkoop zal kosten dan gaat dat toch echt nergens over. Misschien ben ik iets te cynisch maar ik heb het gevoel dat ze met de manier hoe ze zich opstellen wellicht ook gewoon actief proberen om mensen te demotiveren om gebruik te maken van de garantie. Beetje sneu van zo'n organisatie. Als ze zich net zoals de Toyota en Nissan dealers hadden gedragen waar ik ervaring mee heb dan had ik lovende woorden over ze kunnen spreken, maar kennelijk zitten ze niet om klanten verlegen.
@Cordoba voor wat betreft die lagers; ik ben van plan m'n eigen garage diagnose te laten stellen komende zomer, mocht het probleem inderdaad puur van die lagers komen dan laat ik hun het waarschijnlijk ook repareren. Mocht er bij de diagnose naar voren komen dat er toch iets anders aan de hand is wat een stuk duurder is om te repareren dan ga ik even opnieuw afwegen of ik toch nog aanspraak ga proberen te maken op garantie. Als ik dichter in de buurt van 's-Hertogenbosch had gewoond zou de door jou genoemde optie ook gekund hebben, maar in mijn geval kost het me teveel tijd en brandstof indien de conclusie zou zijn dat het geen garantie is en ik bovendien de lagers en overige bij te bestellen onderdelen voor de volledige prijs zoals vermeld in ETKA moet betalen.
Het is inderdaad wel wat sneu voor zo'n organisatie dat het kennelijk zo'n probleem is als ze een paar van die lagertjes in voorraad zouden hebben. Ik kan me er best iets bij voorstellen dat de handeling om het te retourneren teveel tijd/geld kost en dat PON ze waarschijnlijk ook niet retour zal nemen aangezien ze als ik het me goed herinner om en nabij de €12 bruto ex btw per stuk kosten. Maar jeetje .. als je ziet wat het hun inkoop zal kosten dan gaat dat toch echt nergens over. Misschien ben ik iets te cynisch maar ik heb het gevoel dat ze met de manier hoe ze zich opstellen wellicht ook gewoon actief proberen om mensen te demotiveren om gebruik te maken van de garantie. Beetje sneu van zo'n organisatie. Als ze zich net zoals de Toyota en Nissan dealers hadden gedragen waar ik ervaring mee heb dan had ik lovende woorden over ze kunnen spreken, maar kennelijk zitten ze niet om klanten verlegen.