Standaard koplampen vervangen door model met xenon

innocenti

Forumguru
Licbtbeeld qua afrekening is netjes. Lichtbeeld qua opbrengst is wat vlekkering. Maar geen probleem voor de APK.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

andrehj

Forumguru
Daar moet ik mij bij aansluiten, ik had het veel slechter verwacht. Op de foto's lijkt er niet meer strooilicht te zijn dan met halogeen, terwijl de lichtopbrengst op de straat wel duidelijk hoger is :thumbsup:. Jammer alleen van de donkere vlekken in het lichtbeeld.
@Corné de Kluijver Kon je die koelvinnen een beetje kwijt in de koplampbehuizing? Of, nog beter voor de koeling, kon je ze buiten de behuizing brengen?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@andrehj, de koelvinnen zijn inderdaad buiten de behuizing gebracht om zeker te zijn dat de temperatuur niet te hoog oploopt. We hebben de lampen een aantal minuten laten branden en de koelvinnen hadden toen een temperatuur van ongeveer 40 tot 45 graden, toen die niet meer op bleek te lopen hebben we ze buiten de behuizing laten vallen als extra zekerheid.
 

servies

Forumguru
Dus de behuizing is aan de achterkant open begrijp ik...
De behuizing is dus niet meer waterdicht aan de achterkant of hoe moet ik dat zien...
 

CDK

Forumguru
@servies, dat zie je goed ja. Ben ik waarschijnlijk ook van de condens af die nu 's morgens vaak aanwezig is ;) We gaan het even aanzien. Het is namelijk mogelijk om alles in de unit kwijt te kunnen, maar dit leek mij de beste optie.
 

Mullie

Nieuw lid
Heb nu ook mijn H15 stadslicht/grootlicht voorzien van LED. Had de standaard stadslichten al vervangen door de GP Thunders, maar deze passen qua kleur weer niet bij de nieuwe LED dimlichten.

Ben echter niet tevreden met de lichtopbrengst van het grootlicht. Toch maar eens verder kijken. Of juist dichterbij, want China heeft me dit keer teleurgesteld....
Je moet wel h15 led hebben met drl en grootlicht C6 heeft die sets maar passen niet dus moet je zoeken naar h15 met flexibele koelstrips die passen prima en groot licht is ook echt een bak licht hahah
 
Bovenaan Onderaan