Spijt

RMP

Lid
Zal daar even kijken of we daar verder discussiëren. Grappige is dat ik géén voorstander van autonoom rijden ben :)

Maar goed, van de ACC dus zeker geen spijt. Van heel de Superb niet trouwens!
 

Canon-Eye

Forumguru
herkenning van een rood kruis boven de weg. Blijkbaar zijn er nog heeeel veel mensen die die kruizen niet zien..
Maar wat wil je dat hij dan doet? Toch niet stoppen, lijkt me - en zelf de richtingaanwijzer uitsteken en naar rechts gaan (tegen de Lane Assist in) lijkt me ook niet alles.
Wekkertje dan maar?:pieker:
 

paulgr

Lid
Maar even terug naar het topic "Spijt":

Ik ben in afwachting van een S3 Style Business HB met nog wat extra's:
Dynamic Chassis Control incl Driving Mode Selection, Verwarmbare stoelen voor en achter, Ruitenwisser achter, Stoelbekleding leder met ventilatie op de voorstoelen, Hill Hold Control, Achteruitkijkcamera, Adaptive Cruise Control, Virtual Pedal, Lichtpakket met Smart Light Assistant met Lane Assist, Panaramisch glazen dak, Zwenkbare trekhaakset, Stuurwielverwarming, Reservewiel, Media Command, Bagagenettenset, Tablethouder incl. Adapter.

Achteraf wellicht toch beter een DSG kunnen nemen ipv handgeschakeld (zeker ook met de verlaagde prijs, waardoor ik toch binnen budget was gebleven).

Nu aan het wachten op de levering...... ik hoop dat ik van de levertijd geen spijt ga krijgen :jaja:
 

robvv

Senior Member
Mooie uitvoering.
Adaptieve cruise control gecombineerd met een handgeschakeld komt denk ik weinig voor.
 

BWK

Lid
Superb S3 Style Business HB:
  • Het automatisch inparkeren werkt bij mij in de meeste gevallen niet (kiezen tussen dwars en file parkeren kan ik niet aangeven, kan dat op eoa manier???) maar probeer het ook niet elke dag, ja ja RTFM...
  • De kofferklep openmaken met de voetbeweging is pas 2x gelukt in 2 jaar, terwijl die wel vaak dicht gaat als ik mijn lichaam buig in de kofferruimte om iets te pakken (en dat wil je het juist niet!)
  • De draadloze telefoonoplader gebruik ik niet, omdat je dan hem helemaal niet meer kan gebruiken (voor flitsmeister etc...) en gebruik ik toch maar het USB oplaadsnoertje icm aparte telefoonhouder.
  • Lane assist heb ik spijt van dat ik die niet heb omdat dat maar kleine meerprijs is en icm ACC wel weer wat 'automatischer' rijdt verwacht ik
  • Electrisch verstelbare stoel is wel heel handig en zeker als je meer chauffeurs hebt en hij naar de sleutel 'luistert'.
  • De sierstrips om de ramen zijn allemaal losgegaan en zijn toen allemaal vernieuwd, inmiddels is er weer 1 los...
  • Ben blij met de grote tank (69 liter getankt en er toen 1400 KM mee gereden)
 
Laatst bewerkt:

paulgr

Lid
Mooie uitvoering.
Adaptieve cruise control gecombineerd met een handgeschakeld komt denk ik weinig voor.

Ten tijde van bestellen was de keuze OF full options en handgeschakeld of automaat en minder opties.
Automaat met ACC (en file assistant) was gezien mijn aantal kilometers wellicht een handigere optie geweest..... Maar ja, nu is het een leuk gevulde auto geworden :)
 
Begin langzamerhand spijt te krijgen dat ik de bestelde Kodiaq na 8 maanden wachten geannuleerd heb omdat de dealer als alternatief een snel leverbare Superb Combi Sportline had, waar ik inmiddels bijna 2 maanden op wacht zonder bevestiging wanneer hij daadwerkelijk komt.

Voorlopig is mijn kennismaking met het merk Skoda nog niet echt positief........
 

brepus13

Forumguru
Het automatisch inparkeren werkt bij mij in de meeste gevallen niet (kiezen tussen dwars en file parkeren kan ik niet aangeven, kan dat op eoa manier???) maar probeer het ook niet elke dag, ja ja RTFM...

@BWK

bij mijn S2 kun je dwars en file parkeren selecteren door nogmaals op de knop te drukken. eenmaal drukken is het systeem aan en staat hij op file parkeren. druk je nog een keer dan kun je achteruit inparkeren. Ik heb dit overigens slechts een paar keer geprobeerd omdat ik hem zelf achteruit sneller erin zet. het systeem gaat vaak nog een keer steken... file parkeren daarentegen doet hij feilloos bij mij.
 

Tuulster

Forumguru
Begin langzamerhand spijt te krijgen dat ik de bestelde Kodiaq na 8 maanden wachten geannuleerd heb omdat de dealer als alternatief een snel leverbare Superb Combi Sportline had, waar ik inmiddels bijna 2 maanden op wacht zonder bevestiging wanneer hij daadwerkelijk komt.

Voorlopig is mijn kennismaking met het merk Skoda nog niet echt positief........
:troost: dat is niet best zeg..... :nono:
 

robvv

Senior Member
Begin langzamerhand spijt te krijgen dat ik de bestelde Kodiaq na 8 maanden wachten geannuleerd heb omdat de dealer als alternatief een snel leverbare Superb Combi Sportline had, waar ik inmiddels bijna 2 maanden op wacht zonder bevestiging wanneer hij daadwerkelijk komt.

Voorlopig is mijn kennismaking met het merk Skoda nog niet echt positief........

Maar de Superb is wel mooier dan de Kodiaq...
 

kriva

Lid
Spijt is het niet echt, maar achteraf gezien... Iedere keer ik een Superb Combi Sportline zie in Dragon Skin Green stel ik me toch de vraag of we het budget niet nog een beetje hadden kunnen rekken om toch die keuze te maken.
Er is absoluut niets mis met onze Superb nu, maar dat Dragon Skin Green blijf ik toch een prachtige kleur vinden.
Al gaat dan het principe van de sleeper natuurlijk wel volledig het raam uit...
 
Bovenaan Onderaan