Sparkie's Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Business Line Greentech

Sparkie

Forumguru
Goed nieuws; geen lek. De garage heeft de airco leeggehaald. Daar kwam nog iets van 350gr koelvloeistof uit.
Daarna is het systeem afgeperst en vacuum getrokken en opnieuw gevuld met 525gr koelvloeistof.
 

Sparkie

Forumguru
Hartelijk bedankt voor uw offerte-aanvraag voor het overnemen van uw vertrouwde leaseauto.

Met uw LeasePlan-auto bent u verzekerd van een gegarandeerde kilometerstand en een volledige onderhoudshistorie.


Uw Skoda Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Business Line Greentech met kenteken xxxxx kost u slechts:

Overnameprijs; € 14.400,-
Administratiekosten / Garantie; € 595,-
U betaalt; € 14.995,-

Wilt u geen garantie? Dan berekenen wij u € 95,- aan administratiekosten.

Voorwaarden: · Deze aanbieding is geldig t/m 17-09-2015 (= datum contractbeëindiging).
· De verwachte eindkilometerstand bedraagt 100000
· De bovengenoemde overnameprijs is een vastgestelde prijs en een vrijblijvend aanbod dat door LeasePlan kan worden herroepen.
· Herroeping van de vermelde overnamesom kan ook na aanvaarding uwerzijds plaatsvinden als blijkt dat de calculatie op basis van verkeerde gegevens is gemaakt.
· Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw
· Eventuele winterbanden zijn gratis inbegrepen bij de overname.

Uw vertrouwde leaseauto kan uw eigen auto worden! Mail hiervoor uw akkoord door deze e-mail te bevestigen.
Graag ontvangen wij ook uw telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent en tevens of dat u gebruik maakt van het garantie aanbod.
U ontvangt vervolgens een koopovereenkomst met uitleg over de overname.

Gratis poetsbeurt
Als u uw leaseauto koopt, wordt uw auto op een locatie naar wens gepoetst. Zo neemt u de auto helemaal schoon en fris in gebruik!

Is dat een redelijk aanbod?
Auto is 3.5 jaar oud en zou me nieuw € 30.000 hebben gekost.
Verder heeft hij, afgezien van wat deukjes die gerepareerd zijn, geen schade gereden.
 
Laatst bewerkt:

Sparkie

Forumguru
Eigenlijk heb ik zelf niet zoveel interesse om de auto over te nemen, maar wilde eigenlijk weten wat de LM er nog voor zou durven vragen.
Mocht er iemand interesse hebben. De auto is ook direct bij de LM te kopen, met of zonder garantie.

Als er iemand is die de auto wil kopen.... heeft laat het me via een PM weten.
 

Sparkie

Forumguru
Inmiddels zitten we al weer 1.5 week op ons vakantieadres in zuid Spanje en de auto heeft zich prima gedragen in de 2470kn hier naartoe.
Ik heb de dashcam met GPS de hele reis mee laten lopen en daarvan heb ik een mooi plaatje van de route kunnen maken.

Donderdag:
Route2307.JPG
Ik werd bij Lille door de navigatie omgeleid, omdat de A1 op dat moment geblokkeerd was. Ik weet niet of dat te maken had met de boerenacties.
Tot aan Parijs de peage genomen en daarna via de Routes National aan het toeren geslagen. 983 km afgelegd in ongeveer 11 uur.
Overnacht net onder Angoulême.
 

Sparkie

Forumguru
Vrijdag:
Angoulême - Aranjuez (half uur onder Madrid):
Route2407.JPG

De route in zuid Frankrijk is wat vreemd. In eerste instantie wilde de navigatie mij de Spaanse grens bij Biarritz laten passeren, maar omdat het daar langs de kust altijd druk is koos ik ervoor een andere route te nemen. De rare slinger onder Bordeaux was volgens de nav de snelste route, dus hebben we die maar genomen.
903 km in 10.5 uur afgelegd.
 
Laatst bewerkt:

Sparkie

Forumguru
Zaterdag:
De laatste stint naar het vakantieadres.

Route2507.JPG

Maar 483 km. Omdat ik pas na 3en kon arriveren lekker uitgeslapen en zo rond half 10 vertrokken.
Doordat ik goed door kon rijden al om half 3 gearriveerd.

Daarna rustig de auto uitgeladen en omdat vrouw en kinderen vertraging hadden met het vliegtuig kon ik nog een uurtje in de hangmat liggen.
 

Sparkie

Forumguru
Al met al is de reis uitstekend verlopen. Met een gemiddeld verbuik van 5.1ltr/100km mag ik zeker niet klagen.
De dieselprijzen in Frankrijk (1.09 euro) en Spanje (1.05 euro) zijn een stuk lager dan in Nederland. Ik moet zeggen dat ik wel geluk heb gehad om deze te vinden, want ik heb ze nergens goedkoper gezien op de reis.

Morgen gaan we zaagmans een hand geven en beginnen we af te tellen tot zaterdag 15 augustus, waar ik de rest van de familie eerst weer afzet op Malaga airport.
Ik hoop die nacht ergens te kunnen overnachten in zuid Frankrijk en dan zondagavond/nacht weer thuis te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

mwhite

Forumguru
lekker ritje maar begrijp ik goed dat jij met de auto gaat en vrouw en kinderen met vliegtuig???
 

Sparkie

Forumguru
@Joske: de Mini0801

@mwhite: dat klopt. Zij zien het niet zitten om zo lang in de auto (mee) te rijden. Ik vind het een genoegen en mijn vakantie begint al wanneer ik van huis weg rij.
En ik vind het een prettig idee om zoveel mogelijk spullen mee te nemen en mijn eigen auto bij me te hebben.
 

andrehj

Forumguru
Kan erger hoor. Ik ben ooit met mijn vrouw (toen we nog geen kinderen hadden) naar de Noordkaap gereden. Was erg gaaf. Maar wel veel in de auto, want we hadden 7000 km in één vakantie gereden, en dan op de terugweg ook nog een stuk met de boot gedaan (Oslo -> Kiel). Anders waren we misschien wel op 7500 km uitgekomen...
 

CDK

Forumguru
@Sparkie, traditie getrouw bijna geloof ik? Jij met de auto en de rest met het vliegtuig? Stevig reisje hoor! Geniet er nog even van, voor je het weet is het voorbij :jaja:
 

Blackokkie2

Forumguru
Tja, Noordkaap, 2 ooms van mij zijn er vroeger eens heen gereden, viel hun erg tegen en zijn toen direct weer weggegaan om de rest van de vakantie in Oostenrijk door te brengen.
 
Bovenaan Onderaan