Sonniboy beschikbaar voor O3 Combi

Jedewe

Forumguru
Ik heb ze gelijk bij mijn besteld, worden dinsdag gemonteerd ;) ben wel benieuwd, ik had in mijn Honda de privacy shares, vond het wel prettig ;)
 

Smarron

Actief lid
Ziet er erg goed uit! Ik zie in je sig dat je ook al Sunset had. Het zicht naar buiten is prima te noemen. Ik was er een beetje bang voor, maar dat lijkt geen enkel probleem dus.

Kreeg zojuist een mailtje van Winparts dat ze vandaag verstuurd zijn, toch nog redelijk snel. Ik had ze pas eind mei/begin juni verwacht gezien die 3+ dagen levertijd met als omschrijving "langere levertijd".

Anyway, hopelijk morgen ophalen, anders maandag. Ik zal ook gelijk wat foto's maken en posten.
 
Iemand al voor Privacy Shades gekozen? Ik overweeg PS te kopen ipv Sonniboy i.v.m. Het prijsverschil. Ben niet van plan om het deel voor de achterklep te gebruiken. Ben benieuwd naar de ervaringen.... :pieker:
 
Laatst bewerkt:
Ook ik heb vandaag de Sonniboy mogen ontvangen, besteld en geplaatst uit onvrede over de Sunset, ben zeer tevreden over het resultaat, na het bekijken van de meegeleverde gebruiksaanwijzing waren ze in 15 min geplaatst!
 

vanturenhout

Senior Member
Gisteravond ook in een paar minuten de Sonny boys gemonteerd. Even in de war wat nou werd bedoeld met Links op de Sonny boy in relatie tot de auto. (als je ervoor staat links of als je erin zit links) maar ze zitten netjes! Even de reactie van de kinderen afwachten als die voor het eerst meegaan, of ze fatsoenlijk naar buiten kunnen kijken.
 

VWim

Forumguru
Dan klopt de beschrijving van sonniboy niet, er bestaat maar 1 linkse kant aan een voertuig.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan