Sonniboy beschikbaar voor O3 Combi

EdK

Forumguru
gewoon emailen met ze om te vragen of het komt wanneer het komt of waarom het niet komt.
 

tha a

Senior Member
aanrader, de sonniboys! heb ze wel verwijderd van mn achterruit, dat was mij te donker icm sunset.. voor de rest top!
 
Idd helemaal top. Ikzelf heb de Privacy Shades en gebruik de achterschermen (van de klep) niet. Iets te donker wat mij betreft. Als ik de pasvorm van PS vergelijk met de foto's van @Jstruijk zitten de PS er strakker in.....
 

JHH

Actief lid
Zojuist van de leverancier van Sonniboy in Groningen begrepen dat er een beperkt assortiment is met ruimte voor de veel gevraagde artikelen. De Sonniboys voor de hatchback zitten hier niet bij.
 

scartuz

Nieuw lid
Ik zoek de ps of sonniboy enkel voor de zijruiten (achterruit dus niet). Weet iemand waar ik dit kan vinden?
 

CDK

Forumguru
ik ben benieuwd hoe dat blijft zitten op snelheid met het raam (gedeeltelijk) open, het ziet er in elk geval gelikt uit hoor :jaja: mooi filmpje ook @Joske :thumbsup:
 
Hoewel de sonniboy producten me erg aanspreken, heb ik vooral behoefte aan shades op de ramen van de achterportieren en minder in de kofferbak van de combi.
Vandaar dat ik de X-Shades waar @isonic125 over begon maar heb besteld.
Wel een beetje een ruw bestelproces: Slowaakse website met beperkt engelstalige informatie, waar ik na het weekend een mail reactie kreeg met een invoice & een mail adres om het geld via Paypal aan over te maken.
Even afwachten hoe dit proces verder verloopt, anders hebben we altijd de Paypal aankoopbescherming om op terug te vallen ;)
Zodra ze binnen zijn zal ik een topic aanmaken om de ervaringen te delen
 
Bovenaan Onderaan