Sonniboy beschikbaar voor O3 Combi

Desperado

Forumguru
Tuurlijk willen ze dat, allemaal tegen overwerkvergoedingen die doorberekend moet worden in de bezorgkosten waar niemand op zit te wachten. Om maar zwijgen over alle andere extra kosten die dat met meeneemt.
 

Badnews

Senior Member
Maar waarom wel pakketjes tot 3:30 in de nacht verplaatsen tussen distributie centra, maar dan niet uitleveren.
(jouw woorden: iedereen heeft recht om niet buiten ma-vr tussen 8:30 en 17:00 te werken, gaat dus al niet op)

Ik ga dadelijk lekker het centrum in, even winkelen, op zondag, omdat ik anders vrij moet nemen om naar de winkel te gaan :)

Maar laten we verder gaan on-topic, ik moet wachten :(
Hopelijk snel wat foto's van de privacy shades
 

dirkkroneman

Forumguru
Lol, dat zijn ook echt dezelfde mensen. Die naar dc's verschepen en die bezorgen bij de mensen thuis. Ik denk dat de ervaring ook zal leren dat 90% erg lang uitslaapt/ niet thuis zal zijn op een zondag ;)
 

Badnews

Senior Member
Tuurlijk zijn dat verschillende afdelingen/ploegen, maar waarom ploeg 1 wel tot diep in de nacht laten werken, en ploeg 2 (de afleverploeg) niet op zaterdag.
Ik zag mijn pakket verscheept werd tot diep in de nacht, maar toch gingen ze niet afleveren. Was een beetje een tegenvaller. Ik had standby/dienst zaterdag, dus moest thuis zitten, dus hoopte op een aflevering.
Wat ik bij onze klanten zie (distributie centra voor computer spul) is de cut-off tijd van 17:00 (5 jaar geleden) naar 22:00 of zelfs nog later verplaatst, om next-day delivery voor webshops te verbeteren. Aanpassen aan de markt noemen ze dat.
 

030

Forumguru
Bijkomend verschil is dat de PS doorgaans een betere pasvorm hebben dan de SB. Echter, het verhaal van de twee delen is voor mij een dikke no go, dus de laatste paar jaar altijd voor de SB gekozen.
 
Is dat waar dat de PS een betere pasvorm hebben? Dacht dat Sonniboy in de O3 een betere pasvorm heeft.

Heeft iemand ervaring met beiden icm de O3 combi?
 

yves

Actief lid
Ik kan niet oordelen over de PS, maar de SB zit als gegoten (wel even worstelen met het achterste deel, maar omdraaien en hop hij zat in één keer juist).
 

Badnews

Senior Member
De beloofde foto's van PS (Hatchback)
Heb net de zij ramen erin geklikt, even puzzelen, maar past daarna precies.
Zijn redelijk donker, maar nog geen foto genomen buiten de schaduw, dus lastig te zien.
 

Bijlagen

  • foto1.jpg
    foto1.jpg
    33,2 KB · Weergaven: 240
  • foto2.jpg
    foto2.jpg
    18,8 KB · Weergaven: 222
  • foto3.jpg
    foto3.jpg
    48,7 KB · Weergaven: 218
  • foto4.jpg
    foto4.jpg
    20,6 KB · Weergaven: 210
  • foto5.jpg
    foto5.jpg
    65,1 KB · Weergaven: 212
  • foto6.jpg
    foto6.jpg
    62,4 KB · Weergaven: 209
  • foto7.jpg
    foto7.jpg
    15,4 KB · Weergaven: 203
  • foto8.jpg
    foto8.jpg
    36,1 KB · Weergaven: 198
Laatst bewerkt:

O3-Rider

Senior Member
Ik ben ook wel geïnteresseerd in de privacy shades (afhankelijk van prijs en levertijd).

Is er al iets over deze mogelijkheden bekend? En dan voornamelijk qua prijs?

Ik ben hiermee bezig met de producent. Als ik meer weet kom ik er op terug. Laat ik het hier gelijk weten. Wellicht krijgen we dan bij meer belangstelling korting. Afijn, ik wacht op een reactie.Even geduld.
 

Badnews

Senior Member
Heb voor de HB privacy shades een nieuw topic gemaakt. Zodat combi+sonniboy hier zonder privacyshades+hb verder kan :)
 

Jstruijk

Senior Member
Gisteren de Sonniboys voor onze O3 Combi binnengekregen welk ik bij Winparts besteld heb voor €161,19 door gebruik te maken van de kortingscode 1947dasauto.

Uiteraard meteen gemonteerd en ben er zeer tevreden mee. Gisterenavond toen ik in de schemer van huis vertrok en rond 0:30 naar huis reed van een vergadering merkte ik wel dat je door de achterruit nagenoeg geen zicht meer hebt, maar dat tesamen met het feit dat het net iets minder fijn kijkt dan door folie zijn dan ook de enige nadelen vind ik. Het kan ook zijn dat het extra donker kijkt s'nachts/s'avonds doordat wij ook sunset hebben, maar echt een probleem vind ik het niet. Overigens is het niet zo dat je tijdens het rijden niets meer ziet, maar vooral bij achteruit rijden wordt het wat meer in de buitenspiegels kijken.
Pasvorm en montage is perfect te noemen.
Morgen/straks even wassen en dan komen er wel wat fotos
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Gisteren de Sonniboys voor onze O3 Combi binnengekregen welk ik bij Winparts besteld heb voor €161,19 door gebruik te maken van de kortingscode 1947dasauto.

Uiteraard meteen gemonteerd en ben er zeer tevreden mee. Gisterenavond toen ik in de schemer van huis vertrok en rond 0:30 naar huis reed van een vergadering merkte ik wel dat je door de achterruit nagenoeg geen zicht meer hebt, maar dat tesamen met het feit dat het net iets minder fijn kijkt dan door folie zijn dan ook de enige nadelen vind ik.
Om (nog) een dubbelpost te vermijden: zie hier mijn reactie... ;)
 

Smarron

Actief lid
Gisteren de Sonniboys voor onze O3 Combi binnengekregen welk ik bij Winparts besteld heb voor €161,19 door gebruik te maken van de kortingscode 1947dasauto.

Uiteraard meteen gemonteerd en ben er zeer tevreden mee. Gisterenavond toen ik in de schemer van huis vertrok en rond 0:30 naar huis reed van een vergadering merkte ik wel dat je door de achterruit nagenoeg geen zicht meer hebt, maar dat tesamen met het feit dat het net iets minder fijn kijkt dan door folie zijn dan ook de enige nadelen vind ik. Het kan ook zijn dat het extra donker kijkt s'nachts/s'avonds doordat wij ook sunset hebben, maar echt een probleem vind ik het niet. Overigens is het niet zo dat je tijdens het rijden niets meer ziet, maar vooral bij achteruit rijden wordt het wat meer in de buitenspiegels kijken.
Pasvorm en montage is perfect te noemen.
Morgen/straks even wassen en dan komen er wel wat fotos
Ik wilde gisteravond al bestellen, maar toen kwam er weer wat tussen. En ik was die kortingscode al helemaal vergeten! Goed dat ik je reactie zie. Zojuist besteld voor die nette prijs!

Ik had al Sonniboys in mijn vorige auto (Golf 6 Variant) en in het begin moest ik er ook aan wennen. Achteruit is het zicht inderdaad minder. Echte details van andere auto's (of kentekens) zijn inderdaad niet meer te herkennen. Ik ga er nog over nadenken of ik de achterruit er ook indoe. De vrouw moet er ook in rijden ..

Zijkanten zijn echt perfect voor de kinderen. Ik heb nu alleen Sunset, maar dat helpt echt niks als de zon er door schijnt. Daar had ik wel iets meer van verwacht.

Jammer genoeg is de levertijd wel naar 3+ dagen gegaan, dus ik ben bang dat ze op dit moment uitverkocht zijn. Maar goed, hopelijk heb ik ze over een paar weken als we een weekje naar Texel gaan.
 
Bovenaan Onderaan