Sonniboy beschikbaar voor O3 Combi

paulus474

Senior Member
Geen idee of het spammen is, maar voor degenen die hier toch op aan het wachten waren: voor de O3 Combi is er vanaf heden een Sonniboy-set beschikbaar.
Kosten: EUR 199,- incl. verzenden.
Ik heb al een set besteld :jaja:.
 

D_R1978

Senior Member
@paulus474 Graag foto's + jouw ervaringen ermee als de set binnen is. Is nu nog niet heel relevant, maar verwacht in de zomer ook een set aan te gaan schaffen. Vind zelf de "sunset" namelijk wat aan de lichte kant voor de kleine kinderen achterin.
 

res-q

Senior Member
Cool :) nu nog even wachten op privacy shades, die zijn vaak nog een stuk goedkoper
Ben wel benieuwd naar de ervaringen :)
 
he daar zat ik op te wachten (sunset is idd net te weinig) !

wat is het verschil tussen privacy shades en sonniboy ?
 

VWim

Forumguru
Privacy shades zijn voordeliger, meestal zo'n 100 euro voor de hele set.
Verder bestaan privacy shades voor de achterruit uit twee delen.
 

Canon-Eye

Forumguru
Verder bestaan privacy shades voor de achterruit uit twee delen.
Dus met een - wat mij betreft erg lelijke en storende - dubbele verticale rand in het midden. Wil je dat niet, dan moet je er iets extra voor over hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Flem_nl

Forumguru
Sonniboys zijn in mijn ogen echt top. Heb de sunset af fabriek, maar echt een aanfluiting. Amper een tinting. Had in mijn vorige auto Sonniboys en daar erg tevreden over. Helaas bij bestellen nog geen zekerheid hoelang het nog zou duren voordat ze er zouden zijn voor de OC3. Zit er over te denken om ze alsnog te kopen en icm de sunset te gebruiken....
 

Canon-Eye

Forumguru
Zit er over te denken om ze alsnog te kopen en icm de sunset te gebruiken...
Kan ik je zeker aanbevelen, heb dit vanaf dag 1 bij mijn Fabia combi (en daarvan is de sunset best redelijk getint).
De inkijk achterin is nagenoeg nihil; qua achteruitkijk heb ik er geen hinder van. Compenseert zelf heel behoorlijk het ontbreken van zelfdimmende binnenspiegel.

Volwassen achterpassagiers heb ik (wel eens) horen klagen over verminderd uitzicht opzij, maar getuige hun commentaar op van alles en nog wat dat onderweg voorkomt zien mijn kleinkinderen tussen de 4 en 6 jaar gewoon nog steeds ALLES... ;)
 

WernerM

Nieuw lid
Ik heb de schermen van sonniboy vanochtend geplaatst in mijn auto (Octavia 2013 combi), alles past prima en voelt solide aan. Zicht van binnenuit is nog steeds prima, van buitenaf geen inkijk meer (had ik nog wel icm sunset). Nu maar afwachten wat het effect is op een mooie zonnige dag.
 

paulus474

Senior Member
Zou alles superstrak moeten passen, of mogen er ook kleine "vouwen" zichtbaar blijven/zijn na installatie?
 

VWim

Forumguru
Ik heb de schermen van sonniboy vanochtend geplaatst in mijn auto (Octavia 2013 combi), alles past prima en voelt solide aan. Zicht van binnenuit is nog steeds prima, van buitenaf geen inkijk meer (had ik nog wel icm sunset). Nu maar afwachten wat het effect is op een mooie zonnige dag.

Dit vraagt om een paar mooie voor en na foto's...
 
Hoe reageert de Sonniboy bij het open van de ramen?

Ik ben ook wel benieuwd naar detailfoto's van binnen en buiten (o.a. hoe bevestigd?)
 
Bovenaan Onderaan