D
Deleted member 12686
Meest aannemelijke is inderdaad de uitlijning. Maar het kan ook aan de weg liggen. Ik heb ook al meegemaakt dat door de sporing en afloop van wegen de auto gaat trekken. Makkelijk te testen door op een groot vlak stuk te gaan rijden. Denk niet dat dat het is, maar je weet het maar nooit.
. Er is een storing in de parkeermodule. Ik heb meteen aangegeven dat ik merk dat de auto van links naar recht trekt en dat het stuur nogal gevoelig reageert. Hier gaan ze vandaag ook mee aan de slag... ben benieuwd!
De storing in de parkeermodule is opgelost. Het slingeren en zenuwachtige sturen nog niet. De hele boel is uitgelijnd en er was wel een kleine afwijking. De monteur gaf aan dat dit weggedrag niet normaal was en de kleine afwijking niet de oorzaak. De auto hoort strak op de weg te liggen en telkens corrigeren is geen normale rij eigenschap. Hij geeft aan dat een van de banden wellicht niet goed is, maar dat zou men nader moeten onderzoeken. Aangezien de winterbanden bij Euromaster vandaan komen moet ik van de LM daar naartoe terug. Dat betekent dat ik een afspraakje moet maken..... Tot zover.
.