Skoda vs BMW

sitechris

Donateur
Er zullen niet veel mensen met 2 Leonnetjes zijn. Ik verwacht dat Seat mij wel een aandeel geeft. Maar ik vind de Leon oprecht een hele fijne auto. Vandaar mijn Jehova gedrag ha ha ;)
 

___JC___

Forumguru
Snap het wel hoor, ik was zeker ook onder de indruk van de Leon Cupra. Wat minder van de stoelen helaas...
 

___JC___

Forumguru
Nou ik zie dat ik hier alweer bijna een maand niet ben geweest. Aangezien ik na 4 Skoda's overgelopen ben naar de Beijer denk ik niet dat ik hier nog veel ga komen. Uiteraard zal ik Skoda wel een warm hart toe blijven dragen.
Ik wens julle allemaal uiteraard nog veel plezier hier en misschien tot ziens op een ander forum.

Groet,
JC
 

CDK

Forumguru
@___JC___, jammer hoor! Het was me al opgevallen dat je niet meer actief was, uit het oog uit het hart hè, zo gaat dat.... ;) :deuk:
Nee hoor dat was maar een geintje! Ik wens je veel plezier met je Bimmer, het is en blijft een mooie auto, jammer dat je weggegaan bent, maar wel erg netjes dat je een soort van afscheid komt nemen! :thumbsup:
Het ga je goed! All the best!

Greetz Corné
 

VEEJAY

Forumguru
Loopt wel los. Ik dacht ook dat ik hier niet meer zou komen. Zoals JC ergens anders al postte:"Je kan de man uit de vag halen, maar niet de vag uit de man" :). Waarschijnlijk is is die bimmer van hem inmiddels al gechipt.
 

___JC___

Forumguru
Thanks Corné, volgens mij hadden wij altijd wel een soort digitale klik.;)

Ook toen ik mijn Skoda nog wel had was ik al veel minder actief hier eerlijk gezegd. Ik ben uberhaupt minder online aanwezig, maar ik zeg niet dat ik hier nooit meer komt hoor overigens. Ik was op een gegeven moment hier actief, op Gummen, het Chevy Van forum en Dutch Buick Forum. :sterretjes: Vanzelf een beetje overgegaan allemaal. Nu eigenlijk alleen nog op Gummen een meer algemeen autoforum voor liefhebbers.

@VJ: Ik ben niet zozeer een VAG man, maar heb wel een zeer sterke voorkeur voor Duitse en Amerikaanse auto's. Enuh wat betreft chippen zeg ik niks, maar je zou zomaar weleens gelijk kunnen hebben...:D
 

Middag

Forumguru
Ik zit op dit moment met hetzelfde dilemma.. Een BMW320d EDE Touring of een Skoda Superb Combi 1.6TDI DSG...

Rijden en afwerking is bij BMW top
Opties en gebruiksgemak is bij Skoda top
De prijs.. tja.. in de uitvoering zoals geconfigureerd heb ik de BMW voor 53.000 (dan zijn er echt opties die ik heb laten schieten omdat het anders helemaal uit de hand loopt), bij Skoda is de auto fully loaded.

Pro-BMW: rijden, afwerking, uitstraling, super-automaat
con-BMW: dure opties, ruimte, infotainment minder dan Skoda (bv geen wifi etc)

Pro-Skoda: Rijke uitrusting, ruimte, uitstraling (no nonsense)
con-Skoda: afwerking, rijden (trager/dsg automaat), parkeren lastig ;)
 

Middag

Forumguru
Als dit de moeilijkste keuzes in je leven zijn.. mag je je een gelukkig mens prijzen dunkt me. Ik kan eigenlijk geen verkeerde keuze maken, het is allebei goed/leuk. Grappig dat het echt appels en peren zijn.
 

peterrapid

Forumguru
Kiezen tussen een 2.0D of een 1.6D ongelijk over welk merk het gaat zou de keuze vlug gemaakt zijn bij mij, the bigger the better powerrrrrrrrrr
 
Bovenaan Onderaan