Ik dacht het niet, maar zal dit nog even checken als ik weer thuis ben.Zeg Bothje, heb je nog meer foto's van de situatie bij de kerk in Vorden?
Er zijn daar meer vreemde dingen gebeurt op die parkeerplaatsWellicht staat de auto erop die de wagen van Plaza geraakt heeft?
Hoi Ronnie,
hebben we 2 keer geprobeerd, zowel bij een Octavia als bij een Fabia, maar geen succes, het bleef l/100km.... :smiley29:
Groet,
Charlie
Maar het kan wel degelijk. Ik heb een afspraak gemaakt bij Vepreda om het binnenkort te veranderen in 1 op zoveel.

de rest van de foto's staan in deze map
http://users.telenet.be/gtsite/skodameet/
was wel een heel geslaagde meeting
bij jd kunnen ze er wel wat van
rijd nu veel minder met schokken van de turbo
nu een mooie snelle aceleratie![]()
)Deze is veel mooier (op de velgen na dan want die zijn vies) :489:

Mooie foto (en mooie auto)
Deze is veel mooier (op de velgen na dan want die zijn vies) :489:
Octavia II, het lijkt erop dat uw excell sheet wel degelijk klopt, daarstraks gaan tanken, had ongeveer een 350 km gereden voor de aanpassing en een 450 erna en de afwijking bedraagt nu nog maar de helft van hetgene het was voor de aanpassing. Ik laat je meer weten na mijn volgende tankbeurt.

Sorry :winkie:
Kan niks beloven omdat er voor 1 Juni 400 man uitmoet bij ons en daar kan ik er zomaar 1 van zijn.
Het grappige deed zich trouwens voor dat in de achterhoede op een gegeven moment ook een Octavia reed, die eveneens bij de groep leek te horen, maar toen we op een bepaald moment ergens linksaf sloegen, reed deze rechtdoor. Grappig omdat hij zich dus niet had aangesloten bij de groep, maar er bij toeval wel middenin was beland.
Inmiddels heb ik ook mijn foto's gepost.
Klopt ik zag dat jullie voor het spoor moesten stoppen, heb toen maar ff gewacht op de twee achterblijvers. Wat er achteraf maar één (jij dus) bleek te zijn.
Toch blijft het wel vreemd want volgens mij eigen dealer kon het weer niet.
Trouwens, hoe heeft garage Sloot deze invasie beleefd?Waarvoor alsnog mijn dank, want anders had ik waarschijnlijk Garage Sloot nooit weten te vinden :xyxthumbs:
Wauw, die zoomlens op 10 mm geeft waar een speciaal ruimtelijk beeld. Bedankt.de rest van de foto's staan in deze map http://users.telenet.be/gtsite/skodameet/ was wel een heel geslaagde meeting