Skoda Voorjaars Meeting 2009 - Deel 2

Wallie

Lid
Kan je daar niet zelf in komen Wallie?
Nou, da's een beetje lastig verhaal, ik zou 'm dan eerst 50km verder moeten ophalen (is ook de andere kant op dan de meeting is), en ik heb een tankpas voor m'n eigen Fabia, m'n moeder niet...
Helaas is m'n pa ook te druk (O1 Combi) :( Ja, 't zit in de familie, een Skoda hebben ;)
Als d'r een keer een meeting in de omgeving Eindhoven is, dan neem ik die Felicia wel mee ;)
 

Huyzen

Lid
Zoals het er nu naar uitziet kan ik er ook bij zijn morgen! En terug via Duitsland lijkt mij niet zo'n slecht plan, kan ik eindelijk eens kijken wat ie echt kan... :rockon:
 

JeeWee

Actief lid
Ondanks een scheur in mijn voorruit, een geknakte antenne en het aanbod van dealer en Carglass om daar uitgerekend morgen iets aan te laten doen kom ik 'gewoon' naar Vorden e.o.. Gewoon, omdat dat toch veel leuker is dan te wachten bij de dealer en Carglass. Voor dat soort oponthoud heb ik toch mijn werkdagen ;)

Enne..... nog één nachtje! Ben benieuwd of ik van de 'spanning' wel kan slapen! Plaza en Falcon, ik verheug me woest op morgen!
 

Aiii

Lid
Ondanks een scheur in mijn voorruit, een geknakte antenne en het aanbod van dealer en Carglass om daar uitgerekend morgen iets aan te laten doen kom ik 'gewoon' naar Vorden e.o.. Gewoon, omdat dat toch veel leuker is dan te wachten bij de dealer en Carglass. Voor dat soort oponthoud heb ik toch mijn werkdagen ;)

Enne..... nog één nachtje! Ben benieuwd of ik van de 'spanning' wel kan slapen! Plaza en Falcon, ik verheug me woest op morgen!

Ik heb het model reeds in de auto gelegd vanmorgen JeeWee :D

Zoals het er nu naar uitziet kan ik er ook bij zijn morgen! En terug via Duitsland lijkt mij niet zo'n slecht plan, kan ik eindelijk eens kijken wat ie echt kan... :rockon:

Ik woon aan de Duitse grens, dus over de grens hoeven we voor mij niet. Al dat autobahn rijden is zooo slecht voor mijn verbruiksgemiddelde :D
 

Steve

Senior Member
Ik zal straks mijn auto nog even een schuimbad geven met de foamlans en dan wassen.
Ik zal er geen wax etc op smeren zodat de demo geheel neutraal is (op de wasbeurt na dan).
 

JeeWee

Actief lid
Nou kan ik wel weer (heel gevat, zo ben ik, uche, uche) op Nemo reageren, maar ik vrees dat we dan ernstig off-topic gaan. En dat kan nu natuurlijk noooooooit de bedoeling zijn.

Kunnen we overigens morgen niet een deeltje 'off-topic' in het programma inlassen?
;)
 

nemo

Senior Member
Nou kan ik wel weer (heel gevat, zo ben ik, uche, uche) op Nemo reageren, maar ik vrees dat we dan ernstig off-topic gaan. En dat kan nu natuurlijk noooooooit de bedoeling zijn.

Kunnen we overigens morgen niet een deeltje 'off-topic' in het programma inlassen?
;)

Offtopic, daar kan ik wel voor zorgen, ik denk dat ik niet langer dan 1u over auto's kan praten.....
 

Falcon

Donateur
Mensen.. zoals het er nu uit ziet gaan we prima weer krijgen en dat is natuurlijk heel erg fijn! Leuk om te lezen dat iedereen er zin in heeft.

Wel wil ik jullie er op wijzen op het topic van Nomad, voor wijzigen zaken aangaande VAG-COM --> http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=8145&page=2. Kunnen nog wel een aantal wijzigingen bij, dus pak je kans!

Ik ben bijna helemaal klaar, dus ik kan morgen met gerust hart de meeting gaan leiden morgen. Heb er heelveel zin, maar vind daarin tegen zeker ook spannend. :)

Vanavond zal ik nog even in het topic kijken, om te kijken of er nog dingen zijn die belangrijk zijn.

Tot morgen!
 

Rolle

Senior Member
Tot morgen.

Heb net de auto laten wassen (handcarwash) even met Klei erover en dan in de was gezet. Banden nog even zwart gemaakt, kortom hij ziet er (op een kleine lakschade linksvoor en achteraan de achterklep) picobello uit.

Ben eens benieuwd hoe hij er morgen na een dikke 200km gaat uitzien met zulk weer
 

Glenn

Actief lid
regent dat daar niet hier nog altijd

als het ginder te vuil is zal ik wat Quik Detailer mee brengen :)
 

nemo

Senior Member
Ben ook net met Nemo in bad geweest! Met hulp van 2 kleine jongens uit de straat is ie helemaal schoon geworden. Maar er zit ineens blauwe lak op de linker achter deur?! :icon_smile_dead:
 

Falcon

Donateur
Ben ook net met Nemo in bad geweest! Met hulp van 2 kleine jongens uit de straat is ie helemaal schoon geworden. Maar er zit ineens blauwe lak op de linker achter deur?! :icon_smile_dead:

Zolang het maar geen oranje is, he? Nemo ;)... nee maar dat is wel jammer en dan geen briefje achter laten
 

nemo

Senior Member
Nemo heeft "voorjaarsgevoelens", kusje gehad?

Ja had mijn huis vanochtend al schoongemaakt :crazy:
En mijn buurjongens gingen helpen met nemo schoonmaken. 1 van de jongens zag de nemo-knuffel liggen en vroeg "hoeft ie niet in het water?" waarna ik hun dierentuinbelevenissen kreeg te horen "ik heb in de dierentuin ook visjes gezien en 1 lag er schuin op zijn buik" "hij was aan het slapen".
 
Bovenaan Onderaan