Skoda Voorjaars Meeting 2009 - Deel 2

Rolle

Senior Member
Inmiddels nog maar 2 :D.

Bij deze ook nog even een oproep aan de Belgische deelnemers. Spreken we af op de parking in Ranst (achter het tankstation) of zien we mekaar gewoon in Vorden?
 

Falcon

Donateur
Ik moet ook nog maar eens wat gaan doen :D... Op het werk is het mooi rustig, dus mooi de tijd voor :)
 

Rolle

Senior Member
bedankt he


en voor de belgen hier waar ranst in welke richting ? welk uur

Voor de Belgen.

in Ranst de parking (Q8) naast de E313 net voor de splitsing met de E34 tijdstip 09.00u.
ik stel voor om af te spreken achter het tankstation en de shop (daar zjin als ik me niet vergis nog een aantal parkeerplaatsen)

Routeplanner geeft van daar een reistijd van een dikke 2u aan tot in Vorden.
 

Falcon

Donateur
Tuning Nieuws - Deel 2

- MarcoO2 (1.8 TSI) gaat zaterdag getuned worden naar 210 a 220 pk. :)

- Octavia_II (2.0 TDI) gaat geen gebruik maken van de aanbieding.

MAAR!.. Glenn (F1 HB RS) had voor morgen een afspraak staan om zijn auto te laten chiptunen. Ivm overlijden familielid JD gaat deze afspraak niet door.
JD wil daarom graag Glenn's F1 ook zaterdag tunen. Hij krijgt hiervoor een korting van 370 euro naar 325 euro. :) Glenn zal niet op rollerbank komen ivm te weinig tijd. Maar dit was voor morgen ook niet de afspraak.

Probleem alleen is dat Glenn nog niet weet dat zijn afspraak morgen niet door gaat, want JD heeft geen telefoonnummer van hem. Dus Glenn lees je mail!!! Want anders sta je voor een dichte deur en je moet uit België komen ;)
 

Aiii

Lid
Inderdaad, ben nu al jaloers op al dat vermogen.

Op de terugweg is Marco in ieder geval een half uur voor de rest terug in Vorden :D
 

purk

Senior Member
SKODA VOORJAARS MEETING 2009

Laatste update: 8-4-2009 15:00u

DATUM: 18 APRIL 2009
LOCATIE: Vorden - www.plazavorden.nl

INLEIDING

Na alweer tijdje geen meeting te hebben gehad bood Plaza ons 1 van zijn horecalocaties aan voor de volgende meeting (www.plazavorden.nl). Vanwege tijdgebrek zag hij het niet zitten om dit alleen op te pakken. Ik ben zo vrij geweest om het van hem over te nemen. Ondertussen is dit meer 50/50 geworden trouwens ;).

In het vorige deel kun je lezen wat er zoal al besproken en georganiseerd is geweest.

Tijd voor een nieuw topic dus!.. maar niet alleen een nieuw topic, maar ook een gewijzigd programma en een aantal extraatjes voor jullie! Lees even mee:

=========================================================

:722: Let op want de starttijd en eindtijd is iets gewijzigd! :722:

DEFINITIEF PROGRAMMA:

1.
Locatie: Vorden, Plaza restaurant
Tijd: 11:30 tot 12:20
Wat: Welkom + Koffie + Gebakje + Programma van de dag (programma, dagroute, a4 met nick voor evt op het achterraam van je Skoda)

2.
Locatie: Vorden, Plaza restaurant
Tijd: 12:20 – 12:30
Wat: Klaarmaken voor de route

3.
Locatie: Vorden naar Lochem
Tijd: 12:30 – 13:20
Wat: Via een mooie route naar de Skodadealer Sloot in Lochem. (Plaza)

4.
Locatie: Lochem, Skodadealer Sloot
Tijd: 13:20 – 14:30
Wat: Elkaar Skoda's bewonderen!
en
Demonstraties in de werkplaats van deze dealer (Poetsdemo [SV], Xenon inbouw bij Nemo [Red Devil] en VAG-COM [Nomad]
Er zal ook een skoda-monteur aanwezig zijn voor eventuele vragen en problemen. Denk wel een beetje om de tijd!

5.
Locatie: Lochem, Skodadealer Sloot
Tijd: 14:30 - 14:40
Wat: Klaarmaken naar JD Tuning

6.
Locatie: Lochem, van Skodadealer Sloot naar JD Tuning
Tijd: 14:40 - 15:00
Wat: Vervolgen route naar JD Tuning (zit ook in Lochem)

7.
Locatie: Lochem, JD Tuning
Tijd: 15:00 - 16:30
Wat: Rondleiding bij JD Tuning. Details volgen nog!

8.
Locatie: Lochem, JD Tuning
Tijd: 16:30 - 16:40
Wat: Klaar maken voor route terug naar Vorden

9.
Locatie: Lochem naar Vorden
Tijd: 16:40 - 17:15
Wat: Resterende route terug naar Plaza Restaurant

10.
Locatie: Vorden, Plaza Restaurant
Tijd: +/- 17:15
Wat: Einde + mogelijkheid om te eten bij Plaza tegen een gereduceerde prijs.
=========================================================

GROOTSTE VERANDERINGEN:

Hieronder even een samenvatting van de grootste wijzigingen.

- Starttijd. Zoals zien is de starttijd vervroegt naar 11:30. Dit is gedaan om iedereen rustig de tijd te geven om te komen.

- Eindtijd. De eindtijd hebben we met 15 minuten verlengt. Anders werd het net allemaal even te krap.

- De dagroute wordt de rode draad van onze meeting. Voor de demonstraties en uitgebreider Skoda's kijken gaan wij via een mooie route van 40 minuten naar de Skoda Dealer in Lochem. Hier mogen we gebruik maken van de werkplaats en zal er een monteur aanwezig zijn voor eventuele vragen over problemen met onze Skoda's. Dit hebben we gedaan om de demonstraties ook door te kunnen laten gaan met slecht weer.

Ook vond deze dealer het leuk om ons wat lekkers aan te bieden, nou daar zeggen we toch geen nee tegen? :)

- Bij JD Tuning gaan we ipv een uur een anderhalf uur vertoeven. Lees ook de speciale aanbieding van JD onderaan deze startpost.

- Omdat er toch veel mensen van ver weg komen, heeft Plaza ons aangeboden om na de meeting tegen gereduceerde prijs gebruik te maken van zijn restaurant. Bedankt Plaza!

- Groepsfoto. Helaas is er hiervoor te weinig tijd voor. Mocht er toch nog een gaatje ontstaan, dan zullen we dit zeker nog gaan proberen!

Ik ga er vanuit dat het hele geslaagde dag gaat worden en dat het weer mee zit!


AANBIEDING JD TUNING

Vanuit JD Tuning hebben we de volgende aanbieding gekregen.

Mocht jij er overna zitten te denken om je auto te laten chiptunen, dan mag dit op de dag zelf tegen 15% korting. Daarnaast zijn de kosten van rollen (180 euro) gratis.

Voor een 2.0 TFSI kom je dan uit op zo'n 650 euro incl. BTW, maar ook andere motoren zijn natuurlijk mogelijk om te tunen.

Mocht je hiervan gebruik willen maken, neem dan contact met mij op. Letop! Deze aanbieding geldt voor 1 iemand ivm de tijd die wij hebben. Want in het 1,5 uur dat wij bij JD zijn, wordt je auto namelijk getuned. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!


DEELNEMERS:

1. Falcon (O2 Combi)
2. van Inkel (O2 Combi)
3. Rolle (O2 Combi)
4. Plaza (O2 Combi RS)
5. Johnboy (S2)
6. [SV] (O2 HB)
7. Hetzer (F2 Combi)
8. Wallie (F2 HB)
9. Fabia (F2 HB)
10. ....
11. Red Devil (F1 HB)
12. Nemo (F1 HB)
13. Stefan1 (F1 HB)
14. Sador (RR) ??
15. Bothje (RR)
16. Willy Wortel (F2 HB)
17. Kensei (O2 HB)
18. ArnoudBM (F2 Combi)
19. Purk (O1 Combi )
20. Sportline (Felicia)
21. MarcoO2 - (O2 HB)
22. Blacky (O2 Combi)
23. ZeroNRG (O2 Combi)
24. Stan (O2 Combi)
25. JeeWee (O2 Combi)
26. Rallye (O2 RS)
27. Glenn (F1)
28. Starfish (S2)
29. Maarten2xrs (S1)
30. Joergams - (F1)?
31. Aiii (O2 Combi)
32. Pendragon (S2)
33. Nomad (O2 Combi)
34. Octavia_II/Charlie (O2 Combi)
35. Michel (O2 HB Facelift)

Sorry maar ik moet mij afmelden voor de meeting, zaterdag moet ik aan de bak voor mijn nieuwe huis. Ik moet stenen sjouwen voor de metselaar, hij gaat beginnen met de garage waar mijn tweede/ hobby auto in moet komen te staan.... sommige dingen zijn belangrijker.

Dus dit jaar helemaal geen Octavia combi OI, volgende keer probeer ik er weer bij te zijn!

Wens jullie allemaal veel plezier......... en volgens mij gaat het best mooi weer worden.

groeten Purk
 

Wallie

Lid
Ik zou bijna aan m'n moeder gaan vragen of ze ook wil komen, ze rijdt nog rond in een Felicia Combi uit '97 (met nog geen 70k op de teller :D), alleen durft ze nauwelijks op de snelweg te rijden :(
 
Bovenaan Onderaan