Skoda Voorjaars Meeting 2009 - Deel 2

Hetzer

Forumguru
Volgens routenet:

Bestemming : Dorpsstraat 2-26, VORDEN (NL, 7251BB)Afstand : 177.5 km
Reistijd Vertrek Aankomst
Zonder files : 1:54 09:30 11:25
Met files : 2:06 09:18 11:25

Samen met willy-wortel (en andere belangstellenden) verzamelen bij tankstation aan de A15 voor tunnel onder de Noord zo rond 0945 en aldaar op z'n laatst wegrijden om 1000. Zijn we op een redelijke tijd op de plaats van bestemming. Weet niet hoe het staat met de wegwerkzaamheden=vertraging richting Vorden, misschien weet je dat vanuit je professie?

Mijn zijn geen vertragingen bekend op dat traject, ik zal er iets voor 10.00 zijn, het was een Shell station toch???

mini/pre-meeting A15

1. Bothje
2. Hetzer
 

Falcon

Donateur
Trouwens even een kleine wijziging bij de aanbieding van JD. In verband met de tijd dat wij bij JD zijn kan maar 1 iemand van deze aanbieding gebruik maken.
 

MarcoO2

Forumguru
Niet twijfelen, maar doen , zou ik zegge Je verlaat JD met een BIG , BIG smile En nerveus???? Je mag als je dat wil, wel een blokje om met mijn auto, die laat zich net zo makkelijk rijden als een dafje....,

Dank voor je aanbod! Ben bang dat ik, als ik eerst in de jouwe rijd en daarna de mijne laat chippen... de mijne alsnog tegen valt! Jij hebt pas echt mooie cijfers... Ik denk er nog ff over na!
 

MarcoO2

Forumguru
Trouwens even een kleine wijziging bij de aanbieding van JD. In verband met de tijd dat wij bij JD zijn kan maar 1 iemand van deze aanbieding gebruik maken.

Ha Falcon, ik wilde je een pm sturen maar je inbox is vol (hoe zou dat nou komen...) :grin: Wil je voor mij die offerte laten maken? Zodra ik die heb ontvangen (mailadres krijg je op eerste verzoek, als je weer ruimte in je inbox hebt), laat ik je zsm mijn reactie weten.

Thanks!
 
Mini- meeting

Mijn zijn geen vertragingen bekend op dat traject, ik zal er iets voor 10.00 zijn, het was een Shell station toch???

mini/pre-meeting A15

1. Bothje
2. Hetzer


Ik ga mee mannen alleen kunnen we mischien afspreken bij vepreda en dan van daar gezamelijk verder gaan
 

Aiii

Lid
Voor een keer ben ik eens blij dat ik geen turbomotor gekocht heb, anders had dat bezoekje aan JD me honderden euro's gekost :D

Speciaal voor Falcon omdat zijn PM box vol zit en ik geen reply kan sturen: Ik heb een FSI motor :D:471:
 

Hetzer

Forumguru
Ik ga mee mannen alleen kunnen we mischien afspreken bij vepreda en dan van daar gezamelijk verder gaan


Dat gaat hem niet worden, Vepreda is pas om 10.00 weet ik uit betrouwbare bron, we spreken gewoon met z'n drietjes af bij dat shell station, en daarna gezamelijk naar Vorden!!!!!!!!!!!!!, ik heb er zin aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Dat gaat hem niet worden, Vepreda is pas om 10.00 weet ik uit betrouwbare bron, we spreken gewoon met z'n drietjes af bij dat shell station, en daarna gezamelijk naar Vorden!!!!!!!!!!!!!, ik heb er zin aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Okee ik dacht aan het verzamelen bij vepreda maar goed ik kom wel naar de anndel. :bye:
 

Sportline

Senior Member
Het ziet er allemaal top uit! Tis allemaal mooi bij mij in de buurt en ik ken de wegen rond Vorden en Lochem. Helaas ga ik niet mee terug naar Vorden omdat ik de auto weg moet brengen naar de Tuner in Lichtenvoorde. Maandag ga ik heerlijk op vakantie en heb ik dus geen tijd om de auto weg te brengen. Hopelijk tot snel!
 

Octavia_II

Actief lid
Hoi Falcon,

ik begrijp de korting/prijs nog niet helemaal......

JD vraagt op z'n website € 690 euro voor de tuning van een 2.0 TFSI en met 15% korting zou dit uitkomen op € 586.50 en NIET op de € 650 euro die jij voorrekent.......(de kosten van het rollen € 180 niet meegerekend, want dit was al gratis)

Indien MarcoO2 besluit niet te tunen dan zou ik graag willen weten wat het tunen van mijn Octavia motor (2.0 TDI 140 PK) zou gaan kosten.

Afhankelijk van de prijs wordt het dan een go/no go..

Alvast bedankt.

Groetjes,

Charlie
 
D

Deleted member 1943

zoooooo het ziet er zeker goed uit mannen TOP geregeld. Ik kom met twee man.

Owja nog een nieuwtje. voor de mensen die er bij de vorige meeting bij waren zagen dat is een leuke jonge meid bij me had die mijn vriendin was. Drie dagen na de meeting was de verkering over.
Maar na afgelopen zondag is de liefde weer hersteld en zijn we weer bij elkaar!!!!!! Jammer genoeg kan ze niet mee.

tot zaterdag mannen en vrouw :tongue:
 

MarcoO2

Forumguru
Hoi Falcon,

ik begrijp de korting/prijs nog niet helemaal......

JD vraagt op z'n website € 690 euro voor de tuning van een 2.0 TFSI en met 15% korting zou dit uitkomen op € 586.50 en NIET op de € 650 euro die jij voorrekent.......(de kosten van het rollen € 180 niet meegerekend, want dit was al gratis)

Indien MarcoO2 besluit niet te tunen dan zou ik graag willen weten wat het tunen van mijn Octavia motor (2.0 TDI 140 PK) zou gaan kosten.

Afhankelijk van de prijs wordt het dan een go/no go.. Alvast bedankt.
Groetjes, Charlie

90% dat ik er wel voor ga. Zit alleen nog ff op de offerte en reactie van Falcon te wachten, maar die is lekker van de paasdagen aan het genieten (hoop ik voor hem :D). Wat mij ook opviel aan de standaardprijzen op de website is dat het chiptunen van de 1.8TSI bij de Leon en de A3 € 100,00 goedkoper is dan de 1.8TSI van de O2... geen idee waar dat aan kan liggen! Wat zijn eigenlijk die kosten van € 180 voor rollen?
 

Bothje

Heel gewoon lid
Maar na afgelopen zondag is de liefde weer hersteld en zijn we weer bij elkaar!!!!!! Jammer genoeg kan ze niet mee.
Leuk om te horen en jammer dat ze niet mee komt......
Volgens mij staan er in wat draadjes nog foto's (van mij) waar ze toevallig op staat :blush:
 

Bothje

Heel gewoon lid
Zie net dat het eerste obstakel al wordt opgeworpen richting de meetingplaats. Deze weg was bij de vorige meeting ook al een spelbreker.
Des te leuker is het als we dan toch zijn aangekomen :471:
 

Falcon

Donateur
Kiekeboe :bye:.. even via mijn smartphone vanaf de camping.. dus indeed ik zit lekker te genieten van de paasdagen :D

Marco02 en O2 jullie krijgen allebei een offerte van mij. Dit wordt natuurlijk dinsdag.

Mailbox is weer leeg! :)
 

Hetzer

Forumguru
Zie net dat het eerste obstakel al wordt opgeworpen richting de meetingplaats. Deze weg was bij de vorige meeting ook al een spelbreker.
Des te leuker is het als we dan toch zijn aangekomen :471:

Ja inderdaad wel erg toevallig!, maar je weet ,wij zijn niet voor 1 gat te vangen!!!!!!!!!!!!!
 
Bovenaan Onderaan