Skoda Voorjaars Meeting 2009 - Deel 2

D

Deleted member 1943

tot morgen mensen ik ga nu nog ff de auto binnen schoonmaken en morge ochtend nog ff wassen

tot morgen
 

Fabia

† In Memoriam
Ik ben ook gewassen. Nou ja, mijn auto. Nu nog vliegjes ontwijken op de A1.... :icon_smile_dead:

Dat lijkt me een leuke voor wegmisbruikers. Meneer wat rijdt u achtelijk over snelweg, wat bent u aan het doen? Nou meneer de agent ik heb een Skodaforum meeting en wil met schone auto komen:1761: Vandaar dat ik alle vliegjes ontwijk. Kom je geheid in wegmisbruikers.
 
D

Deleted member 1943

ja he dat kan niet he een vieze auto, jij als forumgek:tongue: met een vieze auto komen is geen goeie voor de dag koming he haha.

ik ben net anderhalf uur bezig geweest met de binnenkant want er waren van de week wat lege plantenpotjes door me auto heen geslingerd en echt overal lag grondresten haha. Morge ochtend de buitenkant nog ff flink onder handen nemen en onder de motorkap want ik neem aan dat jullie toch wel dat prachtige K&N filter willen zien haha

tot morge
 

plaza

Forumguru
Zoals het er nu naar uitziet kan ik er ook bij zijn morgen! En terug via Duitsland lijkt mij niet zo'n slecht plan, kan ik eindelijk eens kijken wat ie echt kan... :rockon:

Als er echt gegadigen zijn , zouden we een after party meeting kunnen houden op de duitse AUTOBAHN, ???????
 

Ronnie

Forumguru
Als je dan de A1 opgaat, sta ik bij De Lutte/Bentheim op de brug....
Maar pas op, na een kilometer of 5 in D is 70 max....
 

Huyzen

Lid
Als er echt gegadigen zijn , zouden we een after party meeting kunnen houden op de duitse AUTOBAHN, ???????

Dan mag jij niet verder dan de 3e versnelling, anders is het niet leuk voor ons.... (waar ligt je top ergens??)

Ik moet helaas op tijd thuis zijn van mijn baas hoor ik net, dus die Autobahn moet voor mij maar een ander keertje.:(
 

nemo

Senior Member
Als er echt gegadigen zijn , zouden we een after party meeting kunnen houden op de duitse AUTOBAHN, ???????

Ik moet na de meeting door naar duitsland, maar ga niet over de autobahn.. denk toch niet dat ik jullie bij kan houden :bye:
 

maarten2xrs

Senior Member
ik moet zaterdagochtend thuis aanwezig zijn omdat er werklieden komen die de fundering in orde maken voor de uitbouw, ik hoop dat ik het haal om langs te komen op de meeting want dat wil ik ook niet missen, zal dan wel wat later zijn. groetjes maarten.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Auto wassen zal niet meer lukken, ben een dvd met de VePreda foto's aan het samenstellen compleet met wat opnamen van de opening.
Zal morgen te zien zijn ......

Helaas, het branden is tot twee maal toe mislukt, dus geen diashow :407:
 

Ronnie

Forumguru
Ik wens eenieder heel veel plezier morgen met al die mooie (schone) Skoda's en ik zie de foto's met spanning tegemoet!! (maak eens een paar foto's met nick, persoon en auto, dan heb ik ook nog wat van de meeting!
 

Sportline

Senior Member
Moi jongs, het spijt me zeer maar ik kan er morgen niet bij zijn. Morgen ochtend breng ik de auto naar Lichtenvoorde en dan ga ik meteen door naar Muller Transport in Holten. Ik kreeg vanavond te horen dat ze voor morgen met spoed nog chauffeurs zoeken voor een Truckrun in Raalte met gehandicapte kinderen en daar kan ik moeilijk nee tegen zeggen... Nogmaals sorry, de volgende keer kom ik wel als alles goed gaat en dan zal de auto er ook een stuk beter uitzien en vooral klinken en voelen...
 
D

Deleted member 1943

dat is jammer sportline!!

Maare ik zie jullie allemaal straks ik ga nu ff me auto wassen, zag net dat er nog een reiger overheen gekomen was :ahum: Fijn he die klote beesten.

tot straks allemaal
 
Bovenaan Onderaan