Skoda Superb 2.8 V6

Cordoba

Forumguru
Ik zie dat je de rode meetkabel toch op de onderste aansluiting met rode rand hebt gezet en niet op de bovenste zoals je in een eerdere post zette (ik dacht al dat dit de juiste aansluiting was, maar kon het door gebrek aan resolutie niet met 100% zekerheid zeggen).

Een echte massadraad is altijd volledig bruin binnen de Vaggroep, een bruine draad met een andere kleur streepje kan van alles zijn (bijv. speakerdraad voor één van de speakers van de radio). Als ik het goed zie, moet je dus de zwarte meetpin op pin nr. 3 zetten, en dan de verschillende pinnen ten opzichte van die pin meten.

Je kunt ook een weerstandsmeting op de motor zelf doen, maar dan moet je wel weten wat je zou moeten meten.
 

Edwinz

Forumguru
Nou fijn, wilde bestellen via ebay.de (want kan daar ook meteen mn ESP schakelaar bestellen, deze veert namelijk niet meer terug/schakeld niet meer).

Krijg ik de melding op ebay dat ik nog een creditcard moet toevoegen aan mijn paypal account (echter mijn bankaccount is al gekoppeld en paypal heeft een machtiging voor automatische incasso..).

Helaas nog geen reactie van verkoper of van paypal hoe het kan dat ik alsnog een creditcard moet toevoegen en niet zo kan afrekenen...:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
 

Edwinz

Forumguru
Há! besteld!

verwachte leverdatum kachelmotor is 1 december. Kostte me 33 euro en 20 euro verzendkosten. Daarnaast direct een ESP schakelaar besteld en hier kwamen geen verzendkosten bij.
 

Edwinz

Forumguru
Precies, heb tot nu toe 1 dag gehad dat m'n raam flink beslagen was. Had toen echt wel even een doekje nodig voor de eerste paar kilometers.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Edwinz

Forumguru
hmz... heb nog mn stoelverwarming.. waarschijnlijk een breukje in de stoel.. en om nou die hele bekleding los te gaan halen...:tegek:

Maar verder nog geen gekkigheid:dankje:
 

Edwinz

Forumguru
20201201_121331_compress2.jpg
Zoek en gij zult vinden... nog een luchtlek gevonden.. hoe het onderdeel genoemd wordt nog geen idee van, maar hoorde wat valse lucht blazen/zuigen. Net onder de 90 graden koppeling ontsnapt er lucht.
Denk dat het zaak is om tijd te vinden om alles goed na te lopen, ook van onderaf gezien.

Had al een nieuwe pcv buis op mn lijstje staan (nu nog tijdelijk gerepareerd).
Komt dus nog een extra onderdeeltje bij,
Misschien nog meer, we zullen het zien..

20201201_121337_compress69.jpg
Ook nog de tijd vinden alles goed schoon te maken onder de kap..
 

Edwinz

Forumguru
Iemand toevallig verstand van DHL zendingen met een duits track en trace nr?
Ik kan deze niet verder traceren dan het exportcentrum in duitsland.
Het pakket met de kachelmotor zou vandaag binnenkomen maar helaas nog niks ontvangen.

Is er misschien een andere manier om toch na het exportcentrum in Duitsland te kunnen traceren?
(het scanmoment in Duitsland was op 28 november voor het laatst)
 

Tees

Donateur
Ik meen me te herinneren dat DHL omcodeert als t de grens overgaat. Normaliter krijg je een nieuw nummer in de track&trace te zien waarmee je dan op de NL website verder kan traceren.
Maar ook in Duitsland is t druk met Black Friday aankopen, dus t kan zijn dat ze er daar ook wat langer over doen...
 

Edwinz

Forumguru
Ik kan 1 tracenummer zien en dat is inderdaad een duitse.
en via ebay kan ik geen omgezet nummer zien (als ik klik op details, dan staat er alleen 28 november exportcentrum).

Ik zal het morgen nog maar even rustig afwachten dan. Anders even zien of ik via DHL aan een ander trace nummer kan komen.

Verkoper heb ik ook al een bericht gestuurd, deze heeft helaas nog niet gereageerd.

Geduld is een schone zaak zeggen ze dan volgens mij..

(maar ik wil m'n dashboard weer terugplaatsen zodat dat vervelende airbag lampje niet meer knippert)
 

Edwinz

Forumguru
Nou, als ik bij zipcode Almere invul ipv mn postcode kreeg ik opeens mijn naam te zien bij de verzending. Tevens zie ik mijn postcode er ook bijstaan.

Na een update request zag ik dat mijn adresgegevens volledig zijn. Maar alsnog vanuit de duitse DHL als laatste scanmoment in Dorsten Germany..
 
Bovenaan Onderaan