Ieder zijn mening, mag uiteraard. Met 2.02 mtr pas ik prima in de Rapid (geen last van de console, benen gewoon recht onder het stuur) en ook mijn dochter van 1.81 mtr. past dan nog ruim achterin. Dat was een groot criterium voor de keuze en uiteraard de prijs (€20.000 voor een auto met automaat)
Dat van die harde kunststof....tsja dat is zo, maar ik zit niet de hele tijd met mijn vinger op het dashboard te duwen.
Persoonlijk hou ik wel van "saaie" interieurs (lees: weinig tierlantijnen) maar dat is volgens mij bij alle VAG auto zo. Alles wat er op moet zitten zit er op.
Alle waar naar zijn geld, maar zoals
@Trangelang al zegt, geen zin om 6 a 7 K meer uit te geven. Na een debacle met 3 tweedehands auto's toch maar voor nieuw gekozen.
Stoelen gaven bij mij in het begin ook problemen (mede door mijn lengte en doordat ik hiervoor auto's met een hoge zit had) maar na 8 maanden en bijna 22.000 kilometer moet ik zeggen dat ik er geen last meer van heb, kwestie van inzitten (en wennen?)
Als ik 30k (of meer, ik durf niet eens te kijken wat zo'n BMW M140i kost) uit te geven had wist ik het ook wel, maar ik moet helaas reëel blijven. Daarom heb ik ook geen huis van een paar ton, ga ik maar 1 keer per jaar op vakantie e.d. en rijdt mijn vrouw een 13 jaar oude Fiat Panda.
Ach, van die Lelijke Eend en VW Kever heb ik ook veel plezier gehad. En of dat nou zulke geweldige auto's waren?