Skoda Octavia Topaz Brown

Mill88

Forumguru
Het is weer eens tijd voor een kleine update, of zal ik zeggen updates? :bloos:

80 watt led mistlampen geplaatst
20180305_233511.jpg

Led kofferbak verlichting geplaatst van SuperSkoda
20180331_005932.jpg

Nieuwe naafkapjes van Ebay en boutkapjes (+slotbouten) van SuperSkoda
20180405_185931.jpg


Afgelopen zaterdag forumlid @hpag op bezoek gehad voor een hele lijst met VCDS aanpassingen, altijd leuk om 2 bijna dezelfde Skoda's op de oprit te zien:D
20180407_123818.jpg


Inmiddels ook een afspraak gemaakt bij TVS voor het vervangen van de koppeling, 20 april zal de auto opgehaald worden en enkele dagen later hoop ik m weer terug te krijgen:dankje:
 

lawewing

Forumguru
@Mill88: mooie wagen met voor bijzonder mooie stoelen. Die zie je volgens mij niet veel!

Jammer dat de koppelingen van de DSG vervangen moeten worden. Helaas ook een herkenbaar verhaal voor mij. In januari zijn ze bij mij ook vervangen (vlak na aanschaf). Even slikken en daarna weer flink genieten!
 

Mill88

Forumguru
Afgelopen 20 april is de auto door TVS opgehaald voor het vervangen van het koppelingspakket.
Echter maandag een belletje gekregen van Mischa dat het hen ook wel verstandig leek om ook meteen maar het vliegwiel te vervangen aangezien deze ook niet meer lekker was:cry:.

Naja, conclusie: gisteren is de auto weer terug gebracht:D

Ondanks dat e.e.a. nog een paar honderd kilometer ingereden moet worden is het een wereld van verschil met de oude situatie, soepel schakelend, zeer weinig slip en heerlijk stil.:yeehaa:


Nu maar hopen dat alles zich goed gaat houden en ik eindelijk kan genieten van de automaat.
 
Bovenaan Onderaan