Skoda Octavia Topaz Brown

Mill88

Forumguru
Goedemiddag,

Na de voorstelronde van mijzelf, de auto ook maar eventjes "voorstellen" :D

Een kleine 2 week geleden mijn "nieuwe" skoda octavia op mogen halen:

- Skoda Octavia Combi 1.6 tdi Elegance Business met een 7-traps DSG bak
- Volledig lederen interieur
- Voorzien van columbus
- Voetverlichting voor + achter
- Verlichting in de buitenspiegels
- Bi-xenon met meedraaiende koplampen
- Afneembare trekhaak
- Dimmende binnen en buitenspiegels
- Kessy

Eigenlijk teveel opties om zo eventjes op te noemen, dus laat ik de foto's maar gewoon plaatsen :D

Skoda 1.jpg
Skoda 3.jpg
Skoda 4.jpg

Skoda 5.jpg

3934541_7.jpg

Skoda 6.jpg

Ondertussen bij de vrienden van AliExpress de welbekende pedalen besteld en bij Skoda een set originele matten.

20180120_112555.jpg


Zoals het nu lijkt gaat de auto 3 februari aan de achterzijde geblindeerd worden met 20% lichtdoorlatende folie.

En 10 februari zal hij de VVT kuur ondergaan:D
 

MaxN

Donateur
Mooie uitvoering.
En veel rijplezier.
Johan van VVT gaat je vast een plezier doen met de aanpassingen.
 

RefleCs

Forumguru
Nette auto! Veel plezier ermee. Volgens mij waren de stoelen en het afgevlakte stuur ook geen standaard opties ;)
 

Mill88

Forumguru
Bedankt @MaxN , ik denk inderdaad dat Johan mij er veel plezier mee gaat doen, mijn vorige auto was een golf 5 tdi die naar stage 3 gebracht is door hem.


@RefleCs , Bedankt dat zal zeker gaan lukken, en ik ben inderdaad ook (nog) niet veel Octavia's tegengekomen waar dit pakket origineel op geleverd is.
 

Mill88

Forumguru
Gisteren de OEM led kentekenverlichting besteld bij www.skoda-acc.com ( art.nr 000052110) en 2 uur later een mail gekregen ze al met de post gegaan zijn.
Hopelijk komen ze morgen binnen, dan kan er weer een punt van het lijstje af:tegek:
 

Jasper-RS

Forumguru
Gisteren de OEM led kentekenverlichting besteld bij www.skoda-acc.com ( art.nr 000052110) en 2 uur later een mail gekregen ze al met de post gegaan zijn.
Hopelijk komen ze morgen binnen, dan kan er weer een punt van het lijstje af:tegek:

Hou er wel rekening mee dat je waarschijnlijk een foutmelding krijgt op je maxidot na het plaatsten van de Led verlichting. Even (laten) aanpassen via VCDS
 

Mill88

Forumguru
Hou er wel rekening mee dat je waarschijnlijk een foutmelding krijgt op je maxidot na het plaatsten van de Led verlichting. Even (laten) aanpassen via VCDS

Daar heb ik inderdaad meer over gelezen. Ben zelf in het bezit van VCDS dus dat gaat zeker lukken.
Helaas nog niks binnen gekomen vandaag....
 

Mill88

Forumguru

Geen idee eigenlijk @Rallye , ik kwam ze daar bij toeval tegen en dus gewoon besteld zonder verder te kijken.

Mooie uitvoering en zeker geen standaard kleur. Erg netjes!

Bedankt @Japanese Power , ik heb heel wat Octavia’s bekeken en was deze kleur zelf ook nog niet tegengekomen.
 

Mill88

Forumguru
Vandaag de originele Skoda led kentekenverlichting binnen gekregen, uiteraard meteen gemonteerd en geprogrammeerd met VCDS.

Met gloeilampjes:
20180129_181458.jpg

Foutmelding na montage led:
20180129_182158.jpg

Resultaat:
20180129_181910.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan