Skoda Octavia Topaz Brown

Mill88

Forumguru
Vorige week zaterdag een inleg besteld voor in de middenconsole zodat ik mijn telefoon draadloos op kan laden in de auto.
Gistermiddag de bak binnengekregen en vanmiddag "even" gemonteerd.
Er zit een zeer uitgebreide handleiding bij en uiteindelijk het geheel in 45 minuten kunnen monteren.

De bak wordt voorzien van een geschakelde 12V met 2 zekeringen, dus geen zorgen dat de accu leeg getrokken gaat worden.

20180202_181855.jpg

Nu eindelijk af van die usb kabel die altijd maar door de halve auto ligt:D
 

Mill88

Forumguru
Mooi! Sneeuw in Groningen?

Kijk eens bij @Dannydude85 in zijn topic. De chrome raamlijsten en daktrim laten wrappen ziet er ook echt mooi uit!

Dankje, ja inderdaad een pak sneeuw vanochtend.....
Heb even gekeken en lijkt inderdaad wel mooi, maar ik denk dat ik het eerst maar zo laat nu ik er nog niet zat van ben.
 

Mill88

Forumguru
Zo'n mooie bruin metallic auto vraagt om zilver en chroom.
Lekker zo laten anders wordt het helemaal een bak met weinig mooie highlights/aandachtspunten.
Dat zie je nu al gebeuren met de standaard zwarte wintersteelies eronder.

Helemaal mee eens @Japanese Power, ik zie het ook niet gebeuren hoor.
Heb nog een paar oude wieldoppen liggen, maar denk toch maar dat ik het zo laat voor de winter:maakmegek:

Volgende week ondergaat de Octavia de VVT kuur en dan is het eerst weer eventjes klaar.
Naja, er is nog led interieurverlichting enzo onderweg......:bloos:
 
Laatst bewerkt:

HarrieSkoda

Forumguru
Welke LED interieurverlichting heb je besteld? Zie veel verschillende soorten die mensen bestellen.

Ik heb voor in de achterste interieurverlichting nog goede LED-jes nodig, die aansluiten bij de kleur van de SuperSkoda interieurverlichting.

Suggesties? Linkjes zijn altijd welkom!
 

Mill88

Forumguru
Heb deze besteld om de stadsverlichting te vervangen aan de voorzijde.
En deze voor de voetverlichting en/of verlichting in de kofferbak.

Ga even kijken of het iets is, en dan met name of de kleur bevalt en ‘t spul niet te warm gaat worden.
 

Mill88

Forumguru
Gisteren de led stadslichten binnengekregen van ali, en uiteraard meteen gemonteerd :)

Voor:

20180207_065638.jpg


Na:

20180207_193410.jpg


Enige nadeel was dat er schijnbaar een kleine lekstroom van heel weinig millivolts waardoor de ledjes heel zwak bleven branden.
Dit opgelost door een zeer lichte weerstand over de polen te plaatsen.
 

Mill88

Forumguru
Vanmiddag met Octavia naar VVT in Marum geweest.
Na een bakje koffie de auto op de rollen gezet en gekeken naar het huidige vermogen.
113pk origineel is niet gek voor een auto die voor 105pk op papier staat, maar toch mooi meegenomen.

Originele software uitgelezen en door Johan aangepast, waarna de auto naar 151pk gegaan is:D

2220D463-D07F-4C8C-9A27-30145405457E.jpeg
 

MaxN

Donateur
150.7 en 319.4 is zeer netjes.
En vanaf je krukje met een kop koffie maar de dyno gekeken?
 

Mill88

Forumguru
150.7 en 319.4 is zeer netjes.
En vanaf je krukje met een kop koffie maar de dyno gekeken?

Nee helaas nog over de “oude” bank geweest, de nieuwe stond een zeer dikke golf 7 GTI op die een speciale behandeling kreeg.
 

MaxN

Donateur
Nee helaas nog over de “oude” bank geweest, de nieuwe stond een zeer dikke golf 7 GTI op die een speciale behandeling kreeg.
Oh wel jammer. Maar niet minder voor het resultaat.
En goed om te horen dat ze beide dyno’s gebruiken.

P.S. Stond er nog wat leuks in de werkplaats?
Toen ik er was met mijn buurman stond er een 500+pk Audi TT(van Johan) en een bmw die maar de 1000 toe moet.
 

Mill88

Forumguru
Oh wel jammer. Maar niet minder voor het resultaat.
En goed om te horen dat ze beide dyno’s gebruiken.

P.S. Stond er nog wat leuks in de werkplaats?
Toen ik er was met mijn buurman stond er een 500+pk Audi TT(van Johan) en een bmw die maar de 1000 toe moet.

Beide dyno’s worden echt volop gebruikt, Johan vloog constant heen en weer.
Ik was er met mijn vader, die heeft zijn Golf 7 Sportvan ook nog laten chippen zonder te banken.

De Audi stond netjes buiten in de rij en de BMW op de brug om af te bouwen, verder weinig speciaals.
 
Bovenaan Onderaan